Ok da zijn een massa reacties om op te reageren. 8O
NMTRacer vroeg hoe ik hem heb ingereden. wel; volgens het boekje 8) op fabrieksinstelling 1liter. en de laatste 2 tankjes ietsjes armer gezet.
Remie zij iets van tornado 16% te gebruiken,maar in de winkel spraken ze van coolpower 16% omdat die beter zou koelen,mss door iets meer olie,maar dus ook iets meer nitro nodig...
vervolgens zei pasqual dat ik hem eens 3.5-4 slagen open moest zetten, kan ik eens proberen maar op 3toeren spetterde de olie er al met grote druppels uit de uitlaat en was het tankje op na ca.5min.
dan vroeg NMTracer wat de motor doet op volgas. Wel stotteren deed hij als hij ng heel rijk stond,zo een sputterend geuid dus he?
en inhouden doet hij ook soms,dan lijkt het alsof hij ergens zware weerstand heeft en dus geen toeren haalt.Ik d8 dat het aan me luchtfilters lag,maar ik heb eens een rondje zonder filters gereden op een heel proper stuk asfalt en dat maakt helemaal niks uit...
idd Gerard_nl, vliegtuigen zijn een stuk handiger in afstelling e
en idd NMTRacer, ik hoop ook heel hard dat de motor niet naar de haaien is,want ik heb geen zin er een nieuwe te kopen :? .(vliegtuigen zijn men grootste passie

)