ik krijg mijn subaru niet afgesteld

• Topicstarter Topicstarter korre
  • Startdatum Startdatum
het is idd niet simpel om het onder de knie te krijgen... :?
met mijn vliegtuigmotoren is dit geen probleem meer.daar weet ik perfeckt wat te doen als hij niet goed draait, maar met die kleine automotortjes 8O ...
blijven proberen he :)

kan een ervaren modelbouwer die vertand heeft van brandstof autos langskomen om mijn auto een beetje af te stellen want hij doet raar als ik de glowdriver er af haal dus ik ben u dankbaar als u kan komen.

ik woon in utrecht (kanaleneiland)

groetjes,

cenracer.

Je kan ook met je auto langs de winkel gaan waar je hem gekocht heb. Dan stellen zei hem ff voor je af en laten ze vaak gelijk zien hoe het moet.

ik ben al 3 keer geweest maar het wil niet lukken

en een ervaren iemand kan het me beter leren

Heb je al wel nieuwe gloeiplug geprobeerd? en lees roelofs FAQ over Nitro Motoren ff door staat nuttige informatie op.

btw: je kan oude topics die je gepost heb kan je wijzigen door aan de rechterkant van je post op de knop wijzigen te drukken. Opdeze manier kan je nog wat toevoegen of veranderen aan je post.

Hoef nog niet te zeggen dat gloeiplug goed is. Kan al gebruikt zijn etc...... Gewoon proberen vaak lost dit al veel problemen op.

cenracing zei:
ik heb hem pas gekocht

Gloeipluggen hebben niet het eeuwige leven... Ik heb er bijvoorbeeld standaard altijd 2 extra in mijn koffer zitten... Het is altijd makkelijk als je ff van gloeiplug kan wisselen, al is het maar om uit te sluiten dat het aan je gloeiplug ligt dat de auto het niet doet.

Er i al een hele boel op dit forum gezegd over gloeipluggen... Lees de faq over brandstofmotoren maar eens, staat ook wat over gloeipluggen in.

By the way, als je de auto "verzopen" hebt wil het wel eens helpen als je de gloeiplug buiten de auto ff droog laat branden met de gloeiplug-verwarmer...

Das mss ng es een id,een andere gloeiplug :D !!!
ja ondertussen doet men motor het al helemaal niet meer,tis te zegge,ik kan hem starte,draaiend houden,maar als ik dan even volgas rij en terug naar ralenti ga,slaat hij af :?
maar ik ga eens een nieuwe gloeiplug proberen,da ik daar nog ni aan heb gedacht :oops:
sluu

Je hebt verschillende gloeipluggen, warme en koude. Bij elke auto is dat weer anders, zo zit er bij mij een R2 in en bij een vriend van me een R3...

Men zegt dat bij warmer weer je een koudere gloeiplug kan/mag gebruiken, fijne weet ik er niet van, mijn wagen loopt goed op de R2... later maar eens een beetje mee experimenteren...

Hoop voor je dat een nieuwe plug de oplossing voor je probleem is...

geprobeerd maar lukt niet

hij moet afgesteld worden.....

sproeier moet iets dicht volgens de winkel.

Roelof zijn FAQ over nitro motoren moet je helpen.....

mocht na het dichtdraaien van je sproeier het gewenste resultaat nog niet gehaald worden kun je ook een een hetere gloeiplug proberen.
Zo'n plug heeft een dunner gloeidraadje die makkelijker door je motor warm gehouden kan worden....
een hetere plug is herkenbaar aan een LAGER nummer wat erop staat. Heb je nu b.v. een plug nr 5, probeer dan eens een 3 of 2......

bedankt staat wel veel informatie op en ik zal een lager nummer proberen.

grote kans dat je motor is overleden ik heb het vorige model en ik heb er nooit goed mee gereden en die motorretjes staan erom bekent dat ze snel slijten dus geen of weinig compressie als gevolg tenminste bij mij. wat je kunt proberen in dit geval (wil niet zeggen dat dat bij jou auto zo is) is een nieuw zuiger/cilinder setje kopen of in het ergste geval een nieuwe motor. ik doe er niets een ik koop ooit als ik weer rijk ben een nieuw chassis
ik hoop dat je er wat aan hebt

de winkel zegt dat ik een hele goede compessie heb
en dat kan je voelen door aan je trekstrarter te trekken.
maar snap het nog steeds niet....

cenracing zei:
de winkel zegt dat ik een hele goede compessie heb
en dat kan je voelen door aan je trekstrarter te trekken.
maar snap het nog steeds niet....

is niet bepaald 1 van de handigste manieren om je compressie te controleren door aan de trekstarter te trekken.......

met je vingers aan het vliegwiel draaien, dan pas kun je iets over de compressie zeggen........

veel weerstand is veel compressie, duuw je hem er zo door heen is hij op

laters, thomas

Back