ik krijg mijn subaru niet afgesteld

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door korre, 26 apr 2004.

  1. Rick St.

    Rick St. Guest

    Hmm bij vdstad kost deze 99 euro.. :cool:
     
  2. korre

    korre Guest

    allemaal interessant 8)
    I'm looking forward
     
  3. Guest

    Guest Guest

    heeft de standaard gx-15 (kyosho) motor een abc constructie?
     
  4. Rick St.

    Rick St. Guest

    nee toch... dat is toch de zelfde als hpi... die fe15
     
  5. korre

    korre Guest

    Neen hij heeft geen abc, daardoor waarschijnlijk dat de slijtage zo rap optreed... :(
     
  6. Guest

    Guest Guest

    mooi :D des te sneller ik mijn savage kan gaan kopen
     
  7. korre

    korre Guest

    ja het is al weer lang geleden he.
    kheb vorige week een nieuwe zuiger en cilinder gekocht voor 42euro, geen geld dus,en nu rijd hij weer perfeckt... :D
    Maar ik denk eraan hem te verkopen,en een buggy in de plaats te kopen(dacht zo aan de enigma van protech)
    als er iemand al intresse zou hebben,laat he tmaar weten.
     
  8. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    Op je Zender (afstand) staat Trimmers die helpen om stationair goed te lopen Je moet de handleiding ook eens lezen Mijne liep de 4 de keer meteen en rijdt nu al 2 maanden met de kyosho (zo dadleijk als je gereden hebt gaat er verf af bij de uitlaat)
    maar is mooie auto heb er al een 2 versnellingsbak bij hoeveel harder ???
     
  9. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    KORRE HIJ EHT WEL @ NAALDEN JIJ MEOT ENS DE HANDLEIDING ELZEN :p
     
  10. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    waar gaat dit over bennie serieus... snap te eerste niet waar je op reageert en ten tweede zie ik niets anders dan grote letters met fouten erin...

    groeten, thomas aka nep-mod
     
  11. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Weet niet wat je bazelt, maar dit is echt kolder...

    Je gaat de trims op je zender niet gebruiken om je auto stationair te laten lopen... Misschien moet jij je handleiding eens lezen ipv dat je dat aan anderen opdringt!

    Mocht je problemen hebben met het lezen en/of begrijpen ervan... dan mag je in het forum vragen daarover stellen... maar probeer zo nu en dan eens wat leestekens in je zinnen te zetten, zodat wij ze kunnen begrijpen.
     
  12. Rick St.

    Rick St. Guest

    pff je gebruikt je trim daar toch niet voor?? als je remt dan slaat ie meteen af.. anders zat datZWARTE schroefje niet op je cabrateur... enne wat die je als ie te rijk of te arm staat?? gebruik je dan trim rechts/links? Eerst zelf even goed de handleiding lezen. Of internet.
     
  13. korre

    korre Guest

    ja ksnap bennieboy ook niet echt :?
     
  14. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    Sorry hoor maar waar gebruik jij je Trim voor ?
     
  15. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    nergens voor... is een nutteloos ding...

    is alleen nodig bij vliegtuigen ofzo... bij auto's compleet nutteloos...

    groeten, thomas
     
  16. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    ik vindt een trim anders behoorlijk makkelijk bij het starten van de wagen, even als voor het rechtuitrijden van de wagen...

    Maar ja ik zal wel weer een apart geval zijn, denk dat heel autorijdend/varend modelbouwend nederland, idd zoals jij al zegt , nix heeft aan de trims :lol:
     
  17. korre

    korre Guest

    ja ik gebuik het ook alleen maar voor tijdens het rijden het sturen wat bij te trimmen,maar dat is ook al. ofjah als ik het stationair van de auto verander,moet de servo ook ietwat bewegen he. :eek:
    swat,domme discussie eigenlijk, het al dan niet nuttig zijn van een trim... :roll:
    greetz!
     
  18. Mari

    Mari

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    2.451
    Locatie:
    Oss
    Ben ik niet met je eens... elke auto heeft wel eens een kleine afwijking met rechtuit rijden, welke je met je trim heel eenvoduig kan corrigeren.
     
  19. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    ja, maar het ging hier om de gas trim, ik zeg ook niet dat de stuurtrim nutteloos is.. integendeel die is heel handig

    alleen een gastrim is nutteloos, de vliegtuig mannen gebruiken die om de motor stil te zetten dooor hem helemaal dicht te draaien.

    laterr, thomas
     
  20. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    jongens volgens mij heeft hij het wel gesnap hij durft zelfs niet meer te reageren :twisted:
     

Deel Deze Pagina