ik krijg mijn subaru niet afgesteld

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door korre, 26 apr 2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    is goed bedankt jonge....
     
  2. korre

    korre Guest

    ik ga da hier terug is updaten he :)
    Dat van die compressie,is nu dat je het zegt,ni veel bij mij :? Als ik aan het vliegwiel draai kan ik hem zo overdraaien...
    Maar goed,ik had(of heb) dus ng steeds problemen met de motor,en ik had zo het gevoel dat hij tegengehouden werd door de demper.Dus heb ik die maar eens opengedaan en het tussenstuk,of demp-plaatje,hoe je het ook noemt, er uit gelaten.Nu maakt hij een stuk meer lawaai, maar het vermogen ligt ook wel hoger,en op stationair valt hij niet meer uit.
    Zou dit de oplossing kunnen zijn?
    greets
     
  3. korre

    korre Guest

    laat dat van hierboven maar zijn,het helpt geen r**t(censuur)
    begin er nu toch echt wel de pest in te krijgen hoor!!! :sniper:
    denk dat ik eens voor nieuwe motor ga zien. :cry:
     
  4. Guest

    Guest Guest

    stuur de motor eerst even terug naar de fabriek
     
  5. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    grapje zeker, als de motor terug gestuurd wordt naar de fabriek kost het je geen geld, maar zodra het niet onder garantie valt moet je dokken voor de manuren en voor de verzendskosten...

    geen aanrader dus aangezien je weet dat hij waarschijnlijk op is...

    laters, thomas
     
  6. korre

    korre Guest

    Klopt
    Er zat nu een .15 in,ik denk dat ik eens ga kijken voor een nieuwe .21
    die zou er moeten inpassen en dan ga ik hem eens héél zorgvuldig roderen en heb ik tegelijk al wat meer vermogen.
     
  7. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Nou een .21 gaat echt niet passen tenzij je de hele auto gaat verbouwen. Een .21 is namelijk een heel stuk groter dan de gemiddelde .15 Motor. Op een Kyosho zit geen Big Block motor dus dan gaat het niet passen. Beste kan je kijken voor een .15 motor van Picco ofzo of een leuke .12 motor.
     
  8. Guest

    Guest Guest

    picco op een kyosho alpha 3 is de kyosho niet waard... een te duur motortje op een te goedkoop auto'tje
     
  9. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Als je nu 100 euro uitgeeft aan weer een simpele motor met mogelijk een korte levensduur of met 50 euro meer een degelijke motor met een lange levensduur en wat meer performance zal ik het wel weten...
     
  10. korre

    korre Guest

    .21 is toch 3.5cc he?of vergis ik mij nu :?
    ik ken iemand van de vliegclub die ook auto's heeft en die een 3.5cc verkoopt pas gerodeerd en die denkt dat hij er mogelijk wel inpast.eens proberen he.Anders ng ideën om hem rijdent te krijgen met een maximum aan vermogen?bv. een type motor die gekend staat als snelle motor...
    laat maar horen :D
     
  11. korre

    korre Guest

    Ik vind hier juist op internet een .18motortje, een 3cc dus,er staat bij:ideaal als vervanging van .12 of .15.
    En voor maar 115euro
     
  12. hilbren

    hilbren Guest

    niet doen, voor 50 euro meer heb je 100% meer plezier van je motor!!
    koop iets van rb picco of Nova Mega oid.... Maar alstublieft niet van die honderd euro sh!t.

    is misschien wat overdreven, maar geloof me als ik zeg: je zult zoveel plezier beleven van die extra 50 euro, is het niet in snelheid dan wel in afstellen.
     
  13. Rick St.

    Rick St. Guest

    nou misschien die t15.. da vind ik geen shit... Want jasper heeft hem nu ook.. en een perfecte motor voor die wagen.. als dat past :lol:
     
  14. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Tja..... jij hebt je ervaring ermee met de NovaMega in de HPI. Dit is ook mijn idee, het is direct zo'n verschil in kwaliteit en performance :roll:
     
  15. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Als ik jou was zou ik idd ook voor een iets duurdere motor gaan Picco, RB of Novamega of als je zeg wil niet veel geld uitgeven de HPI T15 motor of een Force maar let wel op dat je een ABC motor neemt zijn een stuk beter.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    De HPI T15 is een mooie vervanging voor als je toch redelijke preformance wilt, en toch niet teveel uit wil geven (kost rond de €100).

    Voordeel van picco etc. is dat de "cilinderset" veel langer mee gaat!
     
  17. korre

    korre Guest

    op www.pkracing.nl vond ik dit:

    NITRO STAR T-15 ENGINE WITH PULLSTART
    Razend snelle 2.5cc motor met trekstarter en ABC cilinder configuratie voor een fantastische prijs! Deze nieuwe motor van HPI levert 1.2PK, in een toerwagen gemiddeld goed voor zo'n 90 a 95 echte km/u. De motor is geconstrueerd volgens het ABC principe, wat betekend dat de zuiger van Aluminium is, en de cilinder is gemaakt van Brons met een hard verChroomde cilinder wand. Dit levert een motor op die niet alleen zeer slijtvast is, en dus een lange levensduur heeft, maar ook is de motor minder gevoelig voor hoge temperaturen, omdat in tegenstelling tot normale standaard motoren de cilinderwand bijna gelijkwaardig uitzet met de zuiger. Daardoor slaat de motor niet af als hij warm wordt wat bij normale motoren nog wel eens gebeurt. De motor wordt geleverd inclusief carburateur en luchtfilter. Het meest bijzondere aan deze motor is zijn prijs: €119.95

    zou dit geen goede koop zijn?
     
  18. NMTRacer

    NMTRacer Guest

    nee
    je betaalt er teveel voor

    die motor is voor 99 euro te krijgen.
    verder is het een hele goede motor, begrijp me niet verkeerd, maar die is te duur.

    ik had hem voor 109 ook nog te duur. maar kort nadat ik hem had werd hij ergens anders nog goedkoper aangeboden.

    laters, thomas
     
  19. korre

    korre Guest

    ok cava,ma de motor is dus een goeie?
     
  20. pieter007

    pieter007 Guest

    ik heb juist een 2 weken geleden een .15 van protech gekocht voor 142 € dit is ook wel een goede (vind ik)
    en er zit een boost bottle bij (een soort van turbo) hij kost wel iets meer als die van hpi maar is mss beter dat weet ik niet
     

Deel Deze Pagina