Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hahalaat ook maar
Dankjewel man!Mooi gevlogen peter
Is het ook mogelijk om met de stock motoren met gemfan 5045 te vliegen? Ik zit nu op 5040 omdat ik "ergens" op internet had gelezen (volgens mij UmmaGawd in het begin) dat je esc's doorfikken. Iemand die hier al langer op 5045 vliegt toevallig?
Nou, ondertussen toch maar overgestapt op 5045 gemfans, dat vliegt nog een stuk relaxter ook moet ik zeggen, wel sneller maar ook iets smoother heb ik het idee..
Waar vliegen jullie mee qua accu's? Ik heb nu 1300's van nanotech op 4s (met 45-90c rating) maar nu met de 5045 ben ik blij als ik al 3 minuten kan vliegen :X
Iemand die goede 1800 vervangers weet? Het is wel iets zwaarder, maar 2 tot 3 minuten word een beetje teveel van het goede op het moment..
Ik had ze nog nergens gezien dus ook niet verwacht dat er iets out of the box voor zou zijn eerlijk gezegd..
Ondertussen maar in Frankrijk besteld (google translate to the rescue), alleen geen FC kunnen vinden nog, maar hopelijk ligt het alleen aan de PDB..
Bedankt voor je reactie in ieder geval Peter