waarom hebben jullie allemaal zo`n grote foto en ik maar een avatorformaatje ???
maar ach t staat er , ennuh wat ie gebruikt ??? hahaha wil je dat echt weten ?? als ik rustig aan doe loopt t 1 op 5 a 6 , als ik t pedaal wat meer intrap (tot de bodem zeg maar) en 2 dikke streepies achterlaat dan loopt ie 1 op 3 , met de huidige prijzen is dat ook niet echt leuk , maar ach , coolpower 30% is duurder , en ik rijd er allen maar zomers af en toe mee hè , dit is een passie hè , net als vrouwen , maar dan vind ik mijn auto toch mooier hoor , en die zeurt nooit dat ik niet mag vliegen hè LENNIEPENNIE , met je tamiya smurfenauto , hahahah , nee hoor zo`n impreza is ook wel leuk voor erbij , maar ja ik heb meerder hobbies waaronder helivliegen en american horsepower !!!!!!
volgend jaar komt er een lachgasset op , dan zit ik richting de 550 a 600 pk , ligt eraan wat ik kies voor set . banden gaan er dan ieder jaar een nieuw setje op , en dat met 1500 a 2000 km per jaar !!!!
hier een leuk linkje naar een blower V8
http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=C7BF2E28-32E7-4904-B5F9-F3D0275DC7D8&p=0