In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Ik rij al ruim 17 jaar Opel.Ik begon met een Ascona B type,daarna enkele Kadetts E type,na een ongeluk (buiten ons schuld trouwens) reden we een Vectra 2.0 16V.Deze hebben we ingeruild voor een Astra stationwagen uit 1998.Hier rijdt mijn vrouw in om naar het werk te komen en ik rijd in de rode Astra station.
En jarenlang met volle tevredenheid!!!!!!!
gr Marcel.
Astras09-09-05001.jpg

tsss... wa hedde nu tegewoordig aan een wagen met zoveel power?
je mag toch overal maar 70km (80km in nl) en op de autoweg 120km dus, daar heb je veel aan!

Ik rij in een Seat Ibiza 1900Tdi 90pk uit 2000
da ga hard genoeg, en ik kom ook overal!

We hadden niet gewust voor de 2 liter gekozen hoor.Ik zag de auto staan en het model daar was ik helemaal gek van.En dat er een 2 liter motor in zat.........ja?daar heben we niet eens op gelet.Dat zagen we pas toen we de auto in het echt zagen.Ik heb er nooit gebruik van gemaakt.een 1600 motor vindt mooi zat.
gr Marcel.

Hoi,

Met deze dagen rij ik in mijn "pekelbak", Renault 5 uit 1985. Ik durf er geen foto van te nemen omdat ie dan wel eens helemaal uit elkaar zou kunnen vallen :puppydogeyes: .
In de sneeuwvrije perioden (die andere 364 dagen per jaar) rij ik op mijn tweewieler (Gazelle) de korte afstanden en op mijn gemotoriseerde tweewieler (foto) de rest :thumbsup:

cbr1100xx.jpg

hoi,

@ T5R4EVER

dat is een hele mooie cream yellow !!! ( ben zelf station gek )
bij ons staat er een V70 R te koop voor 89000 euro !!! is het nieuwe model.
dan begint het toch aardig te jeuken als je er elke keer langs rijdt :oops: .
hij is trouwens donker grijs.

zelf wil ik later in een USA car rijden 8) .

zoals de :

1. Cadillac 1959
2. Cadillac 1958
3. Mercury custom 1949 / 50
4. Chevy 1957
5. Chevy 1955
en nog veel meer.

Groetjes Frank.

we rijden zelf trouwens in een volvo 960 ( s90 ) 2.5 L sedan.
en we zoeken nu een volvo V90 3.0 L automaat station.
en als het zo door gaat als nu ben ik volgend jaar de eigennaar van de 960 die we nu hebben ... ben volvo en USA auto verslaaft.

Groetjes Frank.

Gewoon net zoals andere:

Lekker op de fiets.
Giant moutianbike :wink: (kleur....geel frame/blauwe voor en achtervork)

Alleen inmiddels net nieuwe remblokjes :lol:
De banden zijn zo versleten dat het slicks zijn
Blubber en andere rotzooi zijn kennelijk inbegrepen :?

Hier ga ik geen foto van maken...want hij wordt echt als een moutianbike gebruikt....opweg naar school toe :lol: :lol:

dag allemaal ( en "Truck-Freak" in het bijzonder ),

hierbij mijn laatste koopje , het wordt de vijfde Chevrolet in mijn stal 8) , de andere zijnde :

- 1977 "Impala"
- 1979 C-10 pick-up truck
- 1979 "Monte Carlo"
- 1982 Suburban

post-223-1130422715.jpg

ik heb het "the flying carpet" genoemd

is 20 jaar oud , in perfekte staat , heeft een V8 motor , 305ci ( 5.0 litres ) , automatische versnellingsbak ( TH350 ) , rijdt op LPG , is ingeschreven als "campeerauto" ( ongeveer 100 € rijtaks per jaar )

plaats genoeg om mijn bootjes te vervoeren , zeker ?

de groetjes ,

Laurent

Ik rijd hier niet op, maar hij staat boven in de kast en is overigens te koop!!!

cykel_2.jpg

Hier mijn grote trots:

HPIM1410.JPG

Alleen dan een wat andere uitvoering :P

Niet dagelijks maar wel regelmatig (tussen de 2 en 8x per maand):
Honda XR250R (enduro motor)
BMW R1100GS (allroad motor)
Volvo 460
Opel Kadett
Hefftruck's
Rupskraan :lol:
Nieuw model Scania bakwagen

Dagelijks:
Beta Ark LC DD (scooter :) )
MTB (voor de conditie en fun :)

Lijkt veel, maar m'n ouders hebben jaren eigen rijschool gehad, dus vanaf me 12e toer ik al af en toe een stukje ergens op een industrie terrein ofzo :)

Mijnheer Rob zei:
Hoi,

Met deze dagen rij ik in mijn "pekelbak", Renault 5 uit 1985. Ik durf er geen foto van te nemen omdat ie dan wel eens helemaal uit elkaar zou kunnen vallen :puppydogeyes: .
In de sneeuwvrije perioden (die andere 364 dagen per jaar) rij ik op mijn tweewieler (Gazelle) de korte afstanden en op mijn gemotoriseerde tweewieler (foto) de rest :thumbsup:

cbr1100xx.jpg

Rappe rakker, de Honda dan.

Ik rijd naast een Laguna Break uit 2005 deze ZX-12R uit 2004:

14304D2H_0777.jpg

Tja, normaal rij ik voor het woon-werkverkeer in een Mazda 626 uit 1998.
Een heerlijke 'gewone' auto op LPG: 500 km voor 20 euro :lol:

En een paar keer per jaar ruil ik dat in voor:
52.jpg

De DAF YP-408.

8 wielen, waarvan 4 bestuurbaar en 6 aangedreven.
Turbodiesel, absoluut zonder roetfilter
Kachel die het niet doet
Stuurbekrachtiging waarbij toch je armspieren hard moeten werken
Een 5 versnellingsbak die na een dag terreinrijden je elleboog ernstig heeft ontwricht
1 vent naast je die moet kijken of het 'rechts vrij' is en ervoor moet zorgen dat de 12,7mm mitrailleur af en toe buldert
8 mafkezen achterin.
in de jaren '80 dienstplichtigen die het allemaal niet zo boeide
in de jaren 2000 ex-dienstplichtigen die graag nog eens zand willen happen en de geur van slecht verbrande diesel, zware shag en ongewassen lichamen willen ruiken...
Hoe gek kan eens mens zijn? :wink:

Laatst bewerkt:
Mazda 323 F 1.5 16V
photo3.jpg

photo4.jpg

photo5.jpg

Op de laatste foto is de ovale Remus niet goed zichtbaar, maar zit er wel onder ;)
Ik ben nog op zoek naar een mooi spoilertje voor achterop en heb mijn oog laten vallen op een Evo-spoiler of een impreza-spoiler.

Je gaat toch niet die mooie mazda met zo een stomme salontafel vervuilen.

Er komt alleen een spoiler op die bij de auto past ;)
De vorm moet wel heel goed overeenkomen.
Ik heb genoeg van die metalen gedrochten gezien (die overigens nu verboden zijn) en die vern**ken de lijn van de auto echt gigantisch.

Heb er geen haast mee, ik doe mijn ogen gewoon goed de kost en kijk rustig verder.
Eerstvolgende is toch een ander stuurtje, LED-kit eronder, nieuwe velgen en donkere lexus achterlampen.
kost ook al genoeg zeg maar :P

Back