In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Ok een NOS set dan , Als ik jou zie vliegen lach ik altijd weer , (om mijn vliegkunsten) hahaha
nee marcel ik denk dat je heli t flesje niet eens op zou tillen , dus echt nut heeft t niet , en je pakt minstens 50 pk erbij , is dat niet wat veel voor een os 91 c spec ?????

Nou, knap geshopt dan... ik zie de mensen in de weerspiegeling, het interrieur en meer details van een echte auto (ruitenwissers, e.d.)
Wel heel veel moeite gedaan dan....
Zeg jij maar eens waaraan je ziet dat het geshopt is dan!

De volgende auto rij ik regelmatig in, voor reclame ;) is een BEEST van een wagen :D rijd super strak, en is mega snel (En heeft een HEEEERLIJK geluid :D)

Een Peugeot 106 Rallye

IMG_2017+_Large_.JPG

IMG_2019+_Large_.JPG

IMG_2021+_Large_.JPG

IMG_2022+_Large_.JPG

Specs & bijzonderheden:
- 106 Rallye
- 1.6 8v, iets meer dan 100pk
- 140.000km op de teller
- Bouwjaar 07-1997

Hij is trouwens te koop dus ;)
Echt een vette bak, wat meer info voor geintresseerden:

- Distributieriem, spanrol en bougies eind vorig jaar vervangen (+/- 15000km geleden)
- APK tot Juli 2006!
- Redelijk nieuwe schijfremmen voor (standaard remmen, niet de brembo's die er nu op zitten)
- Nieuwe stappenmotor
- 14" OZ Superturismo's (wit) (op de foto's zie je de 15" versie, deze zitten nu op zijn nieuwe auto)
- ong. 3cm verlaagd aan de voorzijde dmv Eibach Pro veren
- K&N 57i open luchtfilter (originele filter en behuizing krijg je erbij)
- OMP einddemper ong. 90mm (niet op foto's) en supersprint soundpipe (zonder middendemper) en katalysator in zeer goede staat
- Speakers voor en achterin (voorin een JBL composet)
- Elektrische ramen
- Elektrisch schuif/kanteldak
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

De motorkap en voorbumper zijn net opnieuw gespoten in verband met een kleine aanrijding (vangrail geschaafd bij circuit training), maar dit heeft verder geen gevolgen intern was alleen maar lak beschadiging. Verder ziet de auto er uiterlijk uitstekend uit, heeft rondom de originele bestickering die nog niet verkleurd is, en zelfs deels vervangen!

Ook interieur is zeer goed en er is nooit in gerookt.

De vraagprijs is trouwens 4000 euro.

nee hoor het het is geen trukkage.
hij is echt in mijn bezit en staat lekker warm in de garage
je moet niet al te veel luisteren naar die haagse :fist: whortel
en die witte stippen is spiegeling :zon: ,er zit geen plekje of krasje op.
hij is echt als nieuw en ook mijn serieuse hobby
dit is mijn tweede impreza al 8)
er licht een getuned :schrik: 265 pk 2 liter turbo motor blok in van prodrive [rally]
dat houd in dat dat van uit de subaru fabriek gedaan word.
behoud je garantie.
en haagse whorteltjuh, ik mag altijd vliegen hoor van mijn linnie,ze zijn niet allemaal het zelfde hoor
en ik heb die amerikaanse pojerbak nog nooit gezien van je of zat je weer verstopt onder je deur :lol:
Ben bebieuwd wat die in huis heb met die nos set maar wel je woorden waar maken he want denk dat je schrikt wat dat je gaat kosten+ de extra's die je er nog bij krijgt
:wink: lennepennie

bennieboy90 zei:
lennert mooie impreza

is echt van jouw ?

op je 28ste al

ja die is van lennert.
lennert je heb een mooie race monster.
hou hem heel.
ik weet niet hoe hij er aan komt,
maar hij is een harde werker en zo kan je alles verdienen.

HERMAN VIESE SLIJMBAL !!!! jouw opel omega was toch sneller met die V6 dan lennie ze impreza ??? hahaha ,maarruhh lenniepennie , op t moment ligt de boel ff uit elkaar maar van t voorjaar is de boel weer helemaal klaar hoor , kom eens een keer gezellig in de garage bij mij een biertje drinken dan kan ik t je laten zien en vertellen tot je een ons weegt ,
kosten ??? ach wat the hell , geld moet rollen dat weet jij toch ook wel,
maar de mijne zuipt meer dan de jouwe !!! hahahah en ik weeg 1620 kg , alleen wel wegenbelastingvrij .

eddie zei:
HERMEN VIESE SLIJMBAL !!!! jouw opel omega was toch sneller met die V6 dan lennie ze impreza ??? .

je mag wel eens leren schrijven eddie :oops: ,

haha eddie je loopt achter, die heb ik al 2 maanden niet meer,
wegens bezuiniging verkocht. :wink:

mijn excuus staat onder mijn post`s , dus ik mag een foutje maken , maar de eerste omega met een v6 als daily driver die een impreza voorbijknalt moet nog gebouwt worden hoor , hahaha

Stelletje patsers bij elkaar! Hebben jullie hier van terug? (alvast wel erbij: vroeger was ik vrijgezel en werkte ik in het onderwijs):

Toen ik 25 was reed ik Lotus Europa (S2 met Renault motor): 107cm laag, uitzicht rondom nihil, reed als een skelter. Ik ben er geen eigenaar meer van, maar we hebben 'm nog steeds. Uren/dagen/maanden/jaren sleutelen, moet nu alleen nog weer een beetje in elkaar worden gezet; alles is gereviseerd; ik mag de bedrading doen.
Drie jaar later kocht ik er een Ferrari 330GT 2+2 bij (stond op een autosloperij): 4 liter, 300pk, 1 : 5 (benzine) en 2,5 op 1000km (olie). Technisch mankeerde er niet veel aan, maar wel eén jaar plaatwerken, plamuren, schuren. Daarna één jaar rijden (slechts 2 bekeuringen).
Daarna een Lelijke Eend, beviel prima. Wel een beetje een overgang.

En tegenwoordig? Nadat we vorig jaar de Mazda626 aan de kant moesten zetten (
crying.gif
) wilde ik per sé geen Opel Astra omdat bijna de helft van Nederland daarin rijdt. Dus werd het een VW Golf stationcar....blijkt bijna de andere helft van Nederland daarin te rijden :? !

Je ziet het, zowel met de financiële situatie als met de leeftijd variërt de liefde/voorkeur voor auto's. Tegenwoordig zit ik trouwens meestal op de passagiersstoel en dat bevalt uitstekend! Nu nog een automaat en airco...

Een Lotus Europa, leuk. Ik had een TC toen ik een jaar of 22 was.
Had ik hem nu nog maar...... Ach, pas er nu toch niet meer in.

Jan

Nou, ik pas er nog wel in, maar de lenigheid om een beetje redelijk uit te stappen ontbreekt een beetje...

Ik begrijp hem helemaal. Een maat van mij had toen de S2, daar paste ik toen al niet echt in. De Twin Cam was iets minder krap van binnen en ging net. Moest wel mijn schoen uit doen om bij het gaspedaal te komen :P
Wij werden toen bij meetings van de Lotus club weggekeken door jalouzie vanwege de jonge leeftijd. Hoe hard wij werkten zagen ze niet...

Jan

Corrien zei:
wilde ik per sé geen Opel Astra omdat bijna de helft van Nederland daarin rijdt

Nou ik (mijn pa) rijdt in een opel astra die altijd goor is omdat we geen garage hebben en we altijd onder een boom staan die een soort van hars op je auto achter laat, ik woon in rotterdam dus wie weet hoeveel mensen mij fiets hebben gestolen maar ik hem eerlijk gekocht van iemand.

Maar als ik snel en een mooi geluid wil klop ik bij me oom op de deur en vraag ik ik wil in de AC Cobra rijden met een V8 en hoeveel pk dat weet ik niet zal wel rond de 300-350 liggen, er zit ook een uitlaat die net legaal is maar voormij is dat al genoeg om me dag weer goed te maken :D volgens mij weten de echte autofanaten wel hoe die er uit ziet er voor de mensen die dat hier weten even een fototje van google

mycobra.jpg

die van me oom is de zelfde maar dan rood met witte race strepen en andere velgen & chroom uitlaat 8)

greetz florian

normal_ligfiets1.jpg

M'n superaerodynamische amateurbouw semi-low racer met centraal geschakelde verlichting :P

Hallo allemaal,naast het modelvliegen heb ik nog en grote passie nl. deze

201105010.jpg

201105006.jpg

201105009.jpg

Spec`s
2300 cc,5 cilinder,20v Turbo
Handbak
280 pk/395 Nm(standaard 240 pk/330 Nm :wink: )

Verder is er nog opgekomen:

witte zijknippers
chiptuning
3"katloze downpipe
Ferrita sportuitlaatsys.
CTF 302 mm gegroefde remschijven voor
CTF gegroefd remschijven achter
Ferodo DS 2500 remblokken
Rondom Gele Koni`s
Intrax verlagingsset
Powerflex massief motorsteunrubber
Veerpootbrug