In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Als ik zestien ben:D
Wordt dit lekker mijn nieuweee:D

Honda Dax

dax05.jpg

Nu alles nog met een oude vrouwenfiets:(

Voor de rest staat er nog een BMW 525d (Vader)
photo.jpg

en Audi tt (moeder)
auditt.jpg

en Volvo V70 voor mijn broer en dat is het zowat..
volvo_v70_03.jpg

Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar is je sticker dan? Aan de achterkant zeker ;) . Ben al een tijdje niet meer op WJW geweest, ff pauze genomen. Komt binnenkort wel weer.

A3, strakke bak, heb ik ook!!

..in het spel NFSUII. Maar het is daar wel mij nfavo :)

Lol :)
Ben er ook erg blij mee, hij vervangt wel een auto die opzich leuker reed (een mini cooper), maar deze is comfortabeler en kan tenminste tot 1250 kilo trekken, iets wat wel handig is als je aan zweefvliegen doet. . . Nu alleen de trekhaak zelf nog :P

Ben nog opzoek naar een adresje waar dit tegen een leuke prijs kan (iemand) ?!? Audi rekenend zoals verwacht namelijk Audi prijzen. . Ruim 1200 euro voor een afneembare trekhaak :(

Lol :)
Ben er ook erg blij mee, hij vervangt wel een auto die opzich leuker reed (een mini cooper), maar deze is comfortabeler en kan tenminste tot 1250 kilo trekken, iets wat wel handig is als je aan zweefvliegen doet. . . Nu alleen de trekhaak zelf nog :P

Ben nog opzoek naar een adresje waar dit tegen een leuke prijs kan (iemand) ?!? Audi rekenend zoals verwacht namelijk Audi prijzen. . Ruim 1200 euro voor een afneembare trekhaak :(

Lekker zuinig en krachtig een TSI'tje !
Mini cooper hoor ik daar, ik neem aan de nieuwe bmw modellen. Met de oude krijg je dus geen zweefvliegtuig achter aan gesleept.

Vriend van me doet ook aan zweefvliegen en heeft ook een aanhanger van 10 meter voor het vliegtuig. Zelf ga ik in de zomer beginnen met vliegen !

Je zou de onderdelen die benodigd zijn kunnen bestellen desnoods bij audi zelf nog wel. Dan kun je de trekhaak laten inbouwen bij een universeel autobedrijf ( niet usa ofzo he ). Komt nog veel bij kijken qua bedrading ik heb het laatst ook moeten doen.

Lekker zuinig en krachtig een TSI'tje !
Mini cooper hoor ik daar, ik neem aan de nieuwe bmw modellen. Met de oude krijg je dus geen zweefvliegtuig achter aan gesleept.

Vriend van me doet ook aan zweefvliegen en heeft ook een aanhanger van 10 meter voor het vliegtuig. Zelf ga ik in de zomer beginnen met vliegen !

Je zou de onderdelen die benodigd zijn kunnen bestellen desnoods bij audi zelf nog wel. Dan kun je de trekhaak laten inbouwen bij een universeel autobedrijf ( niet usa ofzo he ). Komt nog veel bij kijken qua bedrading ik heb het laatst ook moeten doen.

Inderdaad de nieuwe Mini jah ;)

Leuk dat je ook gaat zweefvliegen, daar krijg je zeker geen spijt van! Bij welke club?

Die trekhaak moet ik nog even naar kijken, maar dat komt wel goed. Een vriend van mij wilde hem wel monteren (is zelf monteur). Alleen dus nog de trekhaak voor een leuke prijs op de kop tikken :)

Ik had vakantie, dus lekker de tijd over en wat spaargeld over,.
In plaats van zoals zo vaak het [weer] in een nieuwe kist te steken en te gaan bouwen ben ik me 24 jaar oude liefje eens gaan update,.
Ik rij al jaren AW11 en wilde dit ooit eens gaan doen,.nu maar gewoon gedaan.
Me oude 4AGE T-VIS 16V met pensioen sturen en een moderne 4AGE VVI 20V er in hangen.
Blok komt van een automaat Levin en heeft 80.000 gedraaid,.bij een importeur gekocht.
Niettemin heb ik alles gelijk maar vernieuwd,.kan er nou toch makkelijk bij [multy]riemen,.spanner,.koppeling,.injectorseals,.thermostaat,.olie,.filter,.ect.
Heb ook het een en ander over en om moeten bouwen en zat wel een aardige voor studie aan vast,.op de motor kabel boom na,.daar ga ik me vingers niet aan branden gezien de complexiteit,.dat heb ik door een professional laten doen,.kosten alleen wel wat.
Als alles mee zit gaat hij morgen de eerste klappen maken,.:D

1-5.jpg

2-2.jpg

3-1.jpg

4-1.jpg

5-3.jpg

6-3.jpg

Die heb ik ook net nieuw,.nou ja nieuw,.tweede hands via me werk.
Maar lekker 25 km/pu fietsen met wind tegen en twee vingers in je neus,.24V motor op :D

12100.jpg

Back