In/op welke voertuig rijdt u?

• Topicstarter Topicstarter ak73 pro a
  • Startdatum Startdatum
Ik hou het bij vliegtuigen, RC auto´s hebben mij nooit geboeid... :wink:

Ik rijd :

Golf.jpg

Golf 2 uit '92

prop-er zei:
Het klinkt natuurlijk een beetje lullig. Maar als je eenmaal een andere auto hebt geprobeerd merk je het verschil. Het ding rijdt prima. Andere auto's rijden beter.

Jouw mening, maar grote onzin naar mijn mening. Heb al in de nodige auto's gereden. Maar m'n Mk7 rijd erg fijn. Je moet wel gaan vergelijken in de zelfde klasse...

madmax zei:
Dodge W200 als dagelijks vervoer en een chevrolet el camino ben ik aan het restaureren.

Groetjes Michel

Dat is een mooie auto een Chevrolet elcamino, bij ons thuis hebben wij er ook een staan, dat is het model uit 1976.

Gr Emiel

@witte: Thanks!

@pinheadoss: Leuk man! Is hetzelfde jaar als die van mij alleen ligt ie nu helemaal uit elkaar vanwege de restauratie. Heb het chassis nu zo goed als klaar dus kan binnenkort met de carroserie beginnen en hopelijk binnen een jaar weer rijden... :roll:

Afgelopen zaterdag een nieuw vervoersmiddel besteld:

smzwartbig.jpg

1 van de mountainbikes ingeruild voor deze.
1 a 2 weken levertijd, hoop dat ie een beetje snel komt kan niet wachten.

Heeft 6 versnellingen :D Dus daar gaan we lekker mee scheuren.
Beetje opvoeren natuurlijk, want 6 versnellingen en 45 kan natuurlijk niet. :lol:

opvoeren is leuk, tot de kentekenplaat en APK voor bromfietsen en scooters erdoor is :teacher: :puppydogeyes:

[offtopic]
APK voor bromfietsen komt er voorlopig helemaal niet.
Ik kan het weten, ik schouw zelf bromfietsen.
Maar misschien dat over 10 jaar ofzo de situatie anders kan zijn

[/offtopic]

Gammapooka zei:
[offtopic]
APK voor bromfietsen komt er voorlopig helemaal niet.
Ik kan het weten, ik schouw zelf bromfietsen.
Maar misschien dat over 10 jaar ofzo de situatie anders kan zijn

[/offtopic]

He wat jammer nu, dat zou een heel goede manier zijn om die dingen eindelijk eens veiliger te maken. De bromfietsen uit de jaren '70 en '80 waren veelal wel bestand tegen de grotere vermogens, vooral de Duitse merken als Kreidler en Zundap omdat die in het thuisland met een 70 cc blok en zelfs met een 125 cc blok (maar dan met aangepaste remmen) te verkrijgen waren. De japanse merken (Yamaha) helaas niet, die trokken al scheef als je er eens naar keek.

'Ran auf Kreidler, rauf auf Kreidler! Und du bleibst bei Kreidler !

HUGA , kijk dat is pas een uitspraak

Ik rijd zelf op een scooter killer, Kreidler uiteraard :mrgreen:

@theo Ook de huidige Aprilia schakelbrommers zijn nog steeds gemaakt voor 125cc... dus die kunnen dat grotere vermogen ook makkelijk aan (heb er zelf ook gehad).
De Derby van hierboven moet dat ook wel aan kunnen, tot een cctje of 70.

:D nee sorry bijde niet

Vind ik zo mooi he dat zelfs de jongens van autotechniek bij mij op school eerst even een rondje eromheen moeten lopen voordat ze het weten.

Back