Zijn hier foto's/filmpjes van ? Ik ben wel eens benieuwd eigenlijk !
Grtz Matanza
@wvr: zevenaar?
yep, hier staat er een:
[91117] nederlandse-kampioenschappen-f3p-2009-%96-2010-a-26
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn hier foto's/filmpjes van ? Ik ben wel eens benieuwd eigenlijk !
Grtz Matanza
Hier wordt aan gewerkt, als je ons chaotisch topic had gevolgd dat had je al e.e.a. kunnen weten. Meer info volgt maar vooralsnog ben ik heel geheimzinnig hierover. 8)Yep, die linten vastgetaped aan de grond en omhooggehouden door helium ballonnen waren beter,
al moest je soms wel een lint uit een prop draaien..
Waar haal je tegenwoordig nog helium / of voor gevulde ballonnen?
Even een kanttekening bij die zilveren motortjes: Zet de as vast met rode Loctite want bij een klein tikje tegen de propellor komt de as los te zitten. En het imbusje is zo achterlijk klein dat niemand die heeft (ik heb tot 0,5mm en die is nog te groot :evilGrappig genoeg bleek ook gister weer dat snelheid niet alles is en dat een HobbyCity
motortje van 9 gram het prima doet. (18-11 2000kv). Je moet tenslotte ook nog zonder 'depron' scheuren rond de palen zien te komen..... ;-)
Goedkoper: Ja. Bedrijfszekerder: Nee.Hey sleur, niet om t een of ander hoor, maar mij lijken een stuk of 12 ballonnen met ballonium en 4 stukken lint wat goedkoper en bedrijfzekerder..
Yep, die linten vastgetaped aan de grond en omhooggehouden door helium ballonnen waren beter,
al moest je soms wel een lint uit een prop draaien..
Waar haal je tegenwoordig nog helium / of voor gevulde ballonnen?
ps: waarom was jij er niet bij Han?
3e plaats.. in mijn 1tje in ronde 1, nadat de anderen al snel kapot waren.
Voor ronde 2 had ik met de reparatie ook de motor vastgelijmd; aanslingeren (van de electromotor ) was nodig
In de finale was mijn model 1 vd 3 nog overgeblevenen.
Enne, dit gevlogen zonder dieptezicht hee!
Yep, dat is wat. Meer hints....is dit dan niks?? Volgens mij heb ik die dingen gezien op filmpjes van wall-halla NL
Yep, dat is wat. Meer hints....
- 3 Stroken Fluor Geel 3,6mx60cm Icarex Polyesterdoek 31gr/m²
- 6 Ventilators 120x120x30mm 110cfm/9,3mmH2O
- 6 Gelaccu 12V 7Ah
- 12mm MDF omgetoverd tot 35x35x15cm
- Vele uurtjes knutselen
:? Klinkt goed, niet?![]()
Morgen op de club final teststststs van het prototype. Als die het goed doet, snel woensdag de andere twee knutselen. 8) En vrijdag inderdaad de brute ontmaagding door een stel wilden zonder respect. :lol:Vrijdag "sneak pre-vieuw" en test in de lokale hal?![]()
![]()