Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's lekker. Ik heb zo ongeveer de helft van alle olievoorraden op de wereld gebruikt de laatste 2 weken om te trainen op het Roosendaalse veld. Vandaag zelfs 2 uur met mijn coach.
En nu moet ik weer leren thermieken op de uitstoot (methaangas) van de koeienvlaaien die te vinden zijn op 51”57’43.39 Noord, 6”03’34.17 Oost.
Loet
Dat is nog helemaal niets!!!
Heb ik 4 weken lang de 15 seconden oplopende taak staan oefenen terwijl de rest lekker all-up last-down aan het vliegen was, gaan we de Poker taak vliegen!!!
Kunnen we ons leed bespreken bij de Chinees of doen we dat als we bij de "next to last and last" taak staan te wachten? (Mijn favoriet, niet dus)
Loet
Wat is de definitie van een officiele tijdopnemer? Iemand die kan klokkijken?![]()
Dat geldt dus voor alle takenen niet specifiek voor poker.
Dus kunnen we thuis blijven, begrijp ik.
wordt nog druk, net een half uurtje geleden de nieuwe lijst uit geprint en is er nu al weer en nieuwe![]()
Theo,
Bedankt voor het vele werk dat je verricht. Kan niet genoeg gezegd worden.
Met of zonder pokeren ik kom gewoon naar Arnhem. Maakt mij niet uit wat ik moet vliegen. Op mijn niveau heb je nog niet zoiets als favoriete taken.
Groeten, Hans