Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
danku
jij doet verslag van de volgende wedstrijd?? :lol:
Natuurlijk, we gaan volgende week woensdag op weg naar Vercelli, Italië. Wie moet er anders verslag doen van de wedstrijd daar?
Loet
Ik zit vol ongeduld te wachten..........
We zitten wel na te genieten.
Helle
Hoi Helle & Loet,
nu maken jullie me echt nieuwsgierig. Misschien dat er na wat Googelen een uitslag is te vinden.
Prettige vakantie!!!
Bas
Loet, Helle,
Gefeliciteerd! Hoe gingen de 15 sec. oplopende taken?
Succes in Romilly.
Peter
2e taak 1.2.3.4. in omgekeerde volgorde en 9 seconden verloren. Die slowaak dus 7. Wij vinden dit vreemd want hij heeft ook de taak in omgekeerde volgorde gevlogen en is na Loet gestart met de een minuut-taak.(997 punten)
Helle dank je voor het verslag.
Theoretisch is het mogelijk dat je met langere vluchten een lagere score hebt. Door de omzetting naar hele seconden kan 1/10000000 sec verschil in werkelijke vliegtijd 1 seconde vliegtijd op de uitslag schelen. Als je dit 4 keer doet heb je een verschil van 4 seconden.
In de praktijk is het waarschijnlijker dat zo'n verschil veroorzaakt is door iets later of eerder indrukken van de stopwatch....
Je hebt gelijk, maar in dit geval hadden beiden 240, 180 en 120 seconden. Hierna start Loet eerder dan de Sloween.
Helle
Loet, Helle, doen jullie nog wel eens iets anders dan wedstrijden vliegen en vakantie houden? Als ik jullie op een wedstrijd zie komen jullie altijd wel uit Duitsland, Denemarken of waar dan ook vandaan. Volgens mij gaan jullie alle wedstrijden af en rusten tussendoor uit ergens in Europa. Wat een leven, heerlijk.....
Tja Bas, dat is het nadeel als je al in de top zit. Dan kan je die stap niet meer maken.
Het was ook het weertype waarbij eigenlijk iedereen wel mee kan die een beetje hoog gooit. Zodra het begint te waaien waaien mijn procenten ook weg
We maken allemaal stappen en vliegen stuk voor stuk beter. De jeugd, de nieuwkomers, de middenmoot en ook de toppers. Had ik drie jaar geleden gevlogen zoals ik nu vlieg had ik bij de top gezeten.
Het nadeel van beter presteren is de druk die je gaat voelen. Voor een wedstrijd ben ik altijd bloednerveus. Munchen vorig jaar..... ik wist me geen raad. Ook nu tijdens het NK ben ik op de heenweg helemaal in de stress. Arnold deed het nooit iets en was altijd relaxed totdat het ook bij hem de laatste tijd een stuk beter gaat tijdens de training. (ja Loet vooral de laatste week) Ook hij verwacht dan van zichzelf die betere prestatie ook op een wedstrijd te laten zien. Dat geeft twee gestresste kippen in een auto met dakkoffer op de heenweg naar een wedstrijd. Lachuh. Je zou er haast een film van maken.
Verder best wel gezellig hoor onderweg.
Toch fijn hoor zo'n compliment. Doet me goed. Ik hoop het jullie ooit nog eens moeilijk te kunnen maken.