Dan bedoel je zeker de bovenste 4. Ik heb het gevoel dat ik mijlen ver weg sta :evil:
Loet
Loet,
wat schat je afstand toch slecht in. Ik bedoelde bij de maxi's de bovenste 5 en bij de mini's de bovenste 2.
Bas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan bedoel je zeker de bovenste 4. Ik heb het gevoel dat ik mijlen ver weg sta :evil:
Loet
@Bas, Martin heeft zijn kistje opgehaald en is er blij mee! Zou ik zeker zijn zeg. mooi ding!
Mini vliegers.
Op de taken voor de mini's hebben we allemaal inspraak. Aangezien de F3K-Mini geen officiele klasse is buiten Nederland kunnen we met z'n allen besluiten om een taakverandering door te voeren. Dit kan besproken worden in het F3K vliegersoverleg dit najaar. Over dat eventuele voorstel kan dan gestemd worden.
Mijn dilemma is:
- F3K mini is een instap klasse, waarbij de lat niet te hoog moet worden gelegd. Dit zou nieuwkomers af kunnen schrikken.
- Van de andere kant moet het ook niet te makkelijk worden om een 1000 te scoren, want dan worden de verschillen juist weer te klein.
psssst frans,
theo heeft wel een hond![]()
ik zal me morgen even uitlaten over deze wedstrijd.. :lol:
nouja het probleem is opgelost en het verslag staat al lang op de site....