Wat mij betreft een zeer geslaagde dag, redelijke tijden gevlogen en veel lol gehad. Helaas ging voor mij de chinees niet door, wie weet de volgende keer. Hopelijk is het de volgende keer nóg mooier 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik zal me morgen even uitlaten over deze wedstrijd.. :lol:Iemand zin om een kort verslagje te maken voor op de site?![]()
De uitslag laat maar weer eens zien dat er bij de mini’s meer talent rondvliegt dan bij de maxi’s. Bij de mini’s hadden twee piloten 6000 punten terwijl bij de maxi’s niemand verder kwam dan 5994.94 punten.
Leon, hier maak je een kleine denkfout. 1000 punten wordt per definitie door iemand in de groep gevlogen. Al vliegt iedereen 4 vluchten van 20 seconden heeft iedereen toch 1000 punten. De persoon met de meeste seconden in de groep heeft 1000 punten, de rest naar rato minder. De truc bij deze taak is dus inderdaad zo weinig mogelijk seconden laten liggen (wat enkele mannen heel goed kunnen).Maar… 1+2+3+4=10 minuten, gelijk aan de werktijd! 1000 punten vliegen is dan bijna onmogelijk! Ik snap niet hoe je dat doet.
De hevel brak niet tijdens een start uit mijn richtingroer maar tijdens een mislukte vangpoging waarbij ik nog al hard kwam aanvliegen voor de wind om geen tijd verloren te laten gaan. De kist viel na de vangpoging op het richtingsroer waarbij de hevel uit het roer scheurde. Peter heeft vervolgens de longen uit zijn lijf gelopen om mijn reserve kist op te halen maar helaas ging daarbij toch ruim een minuut verloren. Peter nog bedankt.Alex verloor kostbare punten omdat er tijdens een start het heveltje uit z’n richtingsroer brak (waarom moet zoiets altijd tijdens een wedstrijd gebeuren???). Bas.
Wie was die iemand ook al weer Bas?Z’n tweede niet duizender was de 3*3 minuten taak. Na twee keer de 3 minuten gevlogen te hebben ging het hele veld de derde vlucht hard onderuit. Alex besloot over te starten wat een goede beslissing leek, helaas voor hem brak op dat moment een belletje los waardoor er toch iemand de 3 minuten haalde.
De hevel brak niet tijdens een start uit mijn richtingroer maar tijdens een mislukte vangpoging waarbij ik nog al hard kwam aanvliegen voor de wind om geen tijd verloren te laten gaan. De kist viel na de vangpoging op het richtingsroer waarbij de hevel uit het roer scheurde. Peter heeft vervolgens de longen uit zijn lijf gelopen om mijn reserve kist op te halen maar helaas ging daarbij toch ruim een minuut verloren. Peter nog bedankt.
Wie was die iemand ook al weer Bas?
Ook lijkt het erop dat Theo weer een stap richting de top gemaakt heeft.
Bas.