Inschrijving Nijmegen (finale NK) gestart!

Sorry Alex dat ik je verkeerd begrepen/geciteerd heb.
Je merkt wel dat iedereen kort op z'n PC/forum zit.
heb je in Nijmegen ook nog pooken en vleugeltjes bij je?
misschien wel interesse voor als mijn MiMi komt te overlijden.
In iedergeval bedankt voor je reactie en groeten.

Willem,

Poken verkoop ik niet. Alleen komplete 1 delige rompen (+cockpitkapje).
Ik heb eventueel nog een komplete splinternieuwe Twister met spreadtow kool D-box beschikbaar voor je. Verder heb ik 2 gebruikte modellen die weg mogen. Je hebt daarbij wel de 2e keus aangezien er al iemand voor 1 van de 2 komt. Deze gaan weg incl. servo's.

Alex

@ willem

als je gewoon een pook wilt voor een mini moet je denk ik even bij theo zijn, misschien heeft die nog iets liggen ;)

@ Jurgen, Wanneer gegooid moet worden gaat er om de accu een stuk tape. anders bestaat het gevaar dat ie alle kanten opgaat.
Verder zal ik op het veld wel zien of er voor een beginnend gooier iets tussen het aanbod zit.

Het betreft de finale op 4 oktober..daarmee is het seizoen dan voorbij? wordt er dan niet meer georganiseerd ge-DLG'd? heeft het seizoen vastgesteld aantal wedstrijden of kan dat meer of minder zijn
Wanneer start het nieuwe seizoen weer en wat gebeurd er in de tussentijd?(bouwen? schat ik)
Misschien vragen die op 4 okt beantwoord kunnen worden.

Gr, willem

Laatst bewerkt:
dit jaar waren er 5 wedstrijden en nijmegen is de laatste en dus de ontknoping in meerdere klassen (MAXI, mimi en jeugdkampioenschap). volgend jaar?? we zullen moeten afwachten denk ik, maar ik denk dat er zeker wat georganiseerd zal worden ;)

Nog 8 uur!!!

Last call!

Jullie hebben nog 8 uur om je in te schrijven voor de laatste ronde van het NK F3K 2008. (mocht je dit nog niet gedaan hebben :-) )

Dussssss..... mailtje naar Theo en je bent erbij!

Greetz,
Jurgen

Op de F3K site www.f3k.nl staat onder "downloadables" de groepsindeling met de taken en de frequenties. Voor diegene die van plan is te komen kijken handig om mee te nemen.

We kunnen 4 nieuwe deelnemers verwelkomen. Super!!!

goed geregeld theo! wel een grote groep bij de mini's, dat wordt dringen voor goede plaatsen :lol:

voor de nieuwe deelnemeners: welkom!

Voorspellingen zien er idd niet rooskleurig uit.
Ruilen met afgelopen zaterdag zou leuk zijn...
Als het niet lukt moeten we als afsluiting maar eens een datum prikken voor een kletsmiddag.
NLC clublokaal had ik al eens geopperd en dan een paar DLG-ers vragen een praatje voor te bereiden als inspiratie voor conversatie.

Maar ik steek ondertussen nog wat kaarsjes op en bid naar alle windrichtingen enzo....

Hold your horses!

De wedstrijdleiding zal de voorspellingen nauwlettend in de gaten houden.
Vrijdag avond zal er overleg plaats vinden tussen de wedstrijd organisatie en de subcommissie over de voorspellingen en uiterlijk zaterdag ochtend om 6 uur zal hier in dit draadje het laatste nieuws gepubliceerd worden over het al dan niet doorgaan van de wedstrijd.

Op dit moment ziet het er helemaal niet zo slecht uit: 5m/s en slechts een kleine kans op regen. Nog geen enkele reden dus om de wedstrijd af te gelasten.

Greetz,
Jurgen

Bart en alle anderen? vooral doorbouwen.
Wat nu valt kan zaterdag niet vallen!

Maar is het misschien handig om een "plan B" achter de hand te houden indien de weergoden echt nie mee willen werken?

Ik weet niet of het veld in Nijmegen ook een overdekt clublokaal heeft? Gezien het relatief groot aantal nieuwelingen (waaronder ik zelf) zou het bij voldoende belangstelling misschien een idee zijn om een gecombineerde bouw / vlieg instructie van en voor DLG's te houden. Mocht het weer tussendoor even opknappen kan er op het veld een demo gegeven worden door de ervaren DLG-rotten en kunnen de beginners bijgestaan worden bij het verbeteren van hun gooitechniek .

Het is maar een suggestie en ik ga er van uit dat vrijdagnacht tot zaterdag avond een hogedrukgebiedje ons land binnenkomt, want niets is zo leuk wanneer een kampioensschap op de laatste dag bepaald wordt.

we horen het wel

Hallo,

'Plan B', vliegt zaterdag niet mee (misschien in de pauze...).
Het vliegterrein is bij een boer op zijn land. Ons clublokaal ligt in het centrum van Nijmegen.
Daar de NLC van oorsprong een vrije vlucht vereniging is hebben we geen eingen vliegterrein.
Wij vliegen meestel op de Rozendaalse hei bij Velp, op het 'Speulderveld' bij Garderen of in de Jan Massinkhal in Nijmegen.
Maar een keer zo'n babbelmiddag houden lijkt mij een prima plan!

wat zei je willem?? neem jij de sleurhut mee als tijdelijk clubhuis?? :lol:
maar nu ff serieus, stel de wedstrijd wordt afgelast, en dan? wordt ie dan gewoon een andere keer gehouden of houden we het dan voor dit jaar op 4 wedstrijden?

of houden we het dan voor dit jaar op 4 wedstrijden?

In het verslag van de vliegersvergadering 2007 gehouden bij mij thuis is afgesproken:

4.1 Aantal wedstrijden

Het streven is om net als vorig jaar 5 wedstrijden te organiseren.. De voorkeur is om maar 1 schrap wedstrijd te hebben en dat er minimaal 3 wedstrijden meetellen. In het kort komt het hier op neer:

- als er 5 wedstrijden zijn gehouden tellen er 4 mee
- als er 4 wedstrijden zijn gehouden tellen er 3 mee
- als er 3 wedstrijden zijn gehouden tellen er 3 mee

Er zal geen reserve datum zijn.

Dus 4 wedstrijden in dat geval, wel jammer.

Loet

Ja Robbert ik heb inderdaad een sleurhut maar om daar met 18 man in te kruipen gaat wel erg ver.
Als ik die mee neem kan ik koffie zetten, schuilen voor de regen en naar het toilet. Nee laten we maar gewoon rekenen op mooi weer en hopen dat er nog een spannend einde aan de competitie komt.

Tja, helaas het ziet er niet al te goed uit voor zaterdag.
De verschillende verwachtingen op internet zien er ongeveer hetzelfde uit.
Wind west 4 (5.5-8 m/s) met 80% kans op neerslag van 3-7 mm.
Maar niets is lastiger dan het "voorspellen" van het weer.
Laten we hopen op een duidelijke GO or NO GO.
Van het jaar helaas te veel wedstrijddagen gehad met -het gaat maar houd niet over weer- gehad.
Het had leuk geweest om het seizoen te eindigen met donders goed weer (neen niet met lichtflitsen)

Frans

Back