Inschrijvingen Werkschependag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heeft mijn schip ook weleens gedaan in Schiedam na aanvaring met een speedboot! Het is wel een spectaculair gezicht, behalve als het je eigen boot is!

Eigenaar van dit schip is Mark Bol.

Groetjes Hans.

Sjonge sjonge Zebra's en Leuwen staan in artis ook apart voor de goede vrede.
Mischien is er voor die snelle jongens een taak ontstaan.
Kom met je werkschip, praat met Roel, hij is de rotste niet, over hoe je precies zo'n dag moet organiseren en organiseer een speedboot dag, kan ik ook weer eens met mijn B24 met twee motoren een streep trekken.
Plaats een draadje en men komp er op af als vliegen op de stroop.
Ik hoop hier mee iedereen geholpen te hebben.

Groetjes Ruud.

hallo

ok 10 uur als we het halen en geen speed boten
pa komt ook mee als hij vrij is
dan is de braakman ook van de partij
dat is een zelfde boot als de asch
dus ook sleper (werkschip) met even veel pk's

sportieve groeten raf

@droopy'ke
waarom doe je deze droevige ouwe koei uit de sloot halen ik was deze ramp al bijna vergeten

Oke... Stichting Korrelatie en Bureau Slachtofferhulp in actie voor Mark Bol! :(

Nog even een mededeling van organisatorische aard:
In Biddinghuizen is ook een stratenvoetbaltoernooi aan de gang; de sportvelden liggen (lekker logisch) aan het begin van de sportlaan.
Daar zou het wel eens druk kunnen zijn. Even uitkijken, Sportlaan helemaal afrijden (rechtuit) tot je niet meer verder kunt en op een parkeerplaatsje uitkomt! (Dus voorbij een links van de weg liggende slagboom.)

Roel

@ windsurfer

windsurfer zei:
nou omdat snelle boten niet mogen varen van roel

Hoef je Roel niet op aan te vallen. Maar moet je de hele groep werkschepen-bouwers aanvallen, aangezien het een werkschepen dag is en geen speedboten dag. :wink:

Sorry hoor, maar wil je racen op het water doe dan wat hiervoor gezegd is en maak je eigen dag en zet het in de kalender. Komen dan genoeg mensen op af.

Groeten Rempie

(dat er niemand een vliegdekschip heeft gemaakt incl. werkende vliegtuigen) :) :D :lol:

Oh en Roel?

Ik ben nij de dokter geweest en heb een paardemiddel gekregen. Reken nog niet op mij maar als ik me goed genoeg voel, kom ik zeker jullie richting op.

Groeten Rempie

;-) ;-) ;-);-)

Mensen, mensen blijf on topic, maak zoals ik al eerder vermelde een eigen draadje, onder de kop SPEEDBOTEN.
Dan heb je in no time, zo te zien onder de kop WERKSCHEPEN, een ruimte ao groot als de bosbaan in amsterdam nodig om al die snelle jongens te herbergen.
En als de datum klopt met mijn agenda kom ik ook met een of twee maal de B24.

Hoi allemaal,

Volgens mij ontstaat er hier wat spanning tussen werkschepenbouwers en speedbootbouwers :? .

Maar ik geef Roel wel gelijk, het is natuurlijk niet de bedoeling dat we elkaars boten kapot gaan varen. Het risico dat er botsingen onstaan tussen werkschepen en speedboten is nu eenmaal groot. Niet dat werkschepen niet op elkaar kunnen knallen (de Amsterdam is slecht te manoeuvreren :wink: ), maar aangezien die een stuk langzamer varen is dat een stuk veiliger.

Misschien is het wel een idee om daar met een volgende (werk)schependag wel rekening mee te houden.

Groetjes, en tot donderdag Danny.

Neemt niet weg dat de topictitel is: Inschrijvingen Werkschependag.
Maar wat let de speedbootmensen om ook zo'n dag te organiseren, mijn medewerking en support hebben ze!! Ik zal zeker proberen te komen.

Robert

Roel hoeveel mensen heb je nu???

enne Robert, jij bent een hoop aan t rijden Biddinghuizen-Rotterdam :)

hallo

wat een herrie allemaal om die speed boten dat was echt niet de bedoeling
ZE KOMEN NIET MEE
uit al de antwoorden en mails heb ik begrepen dat een yachtje wel kan of kan dat niet ???????
want stijn die heeft twee heel mooie yachtjes en als die heel dat eind moet rijden en dan tehoren krijgt dat hij niet mag varen das ook niet leuk niet.
dus mijn vraag
KUNNEN YACHTEN JA OF NEE.

sportieve groeten raf
ps hou het droog daar bij jullie en laat de zon maar schijnen.

Hallo Raf,

wat mij betreft mogen de jachten gewoon mee hoor.

Gaat hoofdzakelijk toch om de gezelligheid en uitwisseling van ervaringen met modelschepen en dan in hoofdzaak werkschepen.

En wie zegt dat er niet gewerkt wordt op een jacht????

André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back