Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik me niet vergis kun je toch veel efficiënter vliegen met een achterlijk CG?
Op die manier heb je ook geen pitch verschil met snelheidsverschillen en als het goed is geen domp maar enkel Side nodig...... Correct me if i'm wrong ;-)
Realiseer je je, dat je met een dergelijk groot middenstuk de prop-diameter met 18 mm (0,7 inch) vergroot?!Tussendoor zijn we ook nog even naar de modelbouwwinkel geweest om de spinner set op te halen: diameter 60 mm voor een as van 6 mm, voor een zwever niet alledaags!
Zie onderstaande foto’s.
![]()
![]()
Ziet er allemaal goed uit. En die extra versterking in de staart gaat wel helpen denk ik. Was dit niet in het oorspronkelijke ontwerp meegenomen?
Ik heb wel een vraagje: waarom zo'n enorme draaisleuf? Dit geeft bewegingsruimte voor bijna 2x 45 graden, zo lijkt het. Terwijl 2x 15 graden waarschijnlijk al teveel is.
Ik heb wel een vraagje: waarom zo'n enorme draaisleuf? Dit geeft bewegingsruimte voor bijna 2x 45 graden, zo lijkt het. Terwijl 2x 15 graden waarschijnlijk al teveel is.
Overigens: wel heel netjes gebouwd!
Maar dat is 'pas' 100x gezegd geloof ik. ;-)
Dirk
Piet,
Deze ken je vast al maar kwam hem tegen
http://www.rckozmodrom.com/RCModely/Inspira/video1.wmv
Gr Lyckele
Jullie zijn niet lang meer de enige! Wij (ik, mijn zwager en een super toffe clubgenoot) hebben zojuist besloten deze winter 3 Inspira's (met motor in neus?) te bouwen!