Inspira F3J in hout - tekeningen vrij te downloaden

het uiterlijk heeft deze zwever zekers mee ,maar idd de liggers mogen wel bekeken worden op de manier van johannes , je zou dan zelfs extra tegen de kopse kanten webbing kunnen plaatsen van 1,5mm dik ,hiermee sluit je de liggers in en maak je een doos constructie met daartussen de constructie van johannes , vleugels vol beplanken . glassen is dan nog een optie .

mooie zwever ,zou hem graag hebben ,maar hier is geen plek voor in mijn portemonai .

eerst maar eens degrote broer samen sparen van de metrick , de sagitta 900 (ook een schitterende vleugel om te bouwen )

Op het Duitse forum was in het begin erg veel interesse voor de Inspira maar hellaas is tot nu toe nog geen bouwverslag openbaar gemaakt. Dit kan betekenen dat nog niemand aan begonnen is.

Johannes

Gefreesde onderdelen kit is verkrijgbaar

Hallo,

Ik heb ontworpen en geproduceerd een verdere INSPIRA gefreesde onderdelen kit uit.
Momenteel ongeveer 20 keer gemalen.
Er zijn al een aantal klaar, maar ook ten minste een vernietigd.
Helaas, ik was in staat om zichzelf op te bouwen wegens gebrek aan ruimte niet.

Want die ik heb ontworpen en gebouwd het zusje INSPIRELLA.
Indien u interesse hebt, mail.

sorry mijn Nederlands is door GOOGLE

groet van Manni

Tot nu toe lijken jullie de enige te zijn. Neemt niet weg dat ik dit draadje lees met grote belangstelling.

Beste Jos en Piet,

Jullie zijn niet lang meer de enige! Wij (ik, mijn zwager en een super toffe clubgenoot) hebben zojuist besloten deze winter 3 Inspira's (met motor in neus?) te bouwen! :cool:

Nu druk aan het inlezen en informatie aan het verzamelen. Mocht er mensen zijn met frees set(s) en/of tekening(en) etc dan zijn deze zeer welkom!

Zodra we aanvangen zullen wij iedereen op dit forum trakteren op een mooi bouwverslag en vervolgens youtube voorzien van vliegende Inspira's (ik heb niet 1 filmpje kunnen vinden...).

Modelliste von Manni

Manni heeft waarschijnlijk een E-mail adres. Ik kan het namelijk niet terugvinden in de link. (of ik moet ergens overheen kijken) Heb interesse in de Spinnin Birdy Contest...

EDIT: ik stuur m wel een bericht via RC Network

Hallo, ich bin Manni,

ich lese das jetzt erst, leider ist der Link zu meiner Liste nicht mehr offiziell : Murder:: Murder:: Murder:, meine neue Liste Retromodelle : D: D: D
Ich konstruiere/baue gerade eine Inspira XXL mit 5,00m und 6 Klappen Cool:Cool:Cool:

Gruß Manni

Back