Zo, weer ff 'bijpraten'. In de corona tijd toch niet helemaal stil gezeten. Het 'interieur' gemaakt en het dek pas gemaakt. diverse doorvoeren etc. gemaakt en geplaatst. Enkele valkuilen van mijn vorige IOM vermeden, en diverse moertjes onder dek met epoxylijm vast gezet, zodat het beslag (o.a. wandputtings) er later probleemloos op gedraaid kan worden. Bij deze boot zit in principe alles achterin en heb ik geen luik in het voordek nodig. ik heb wel een alu buisje onder het voordek gelijmd, met beide openingen in het bulkhead. daar gaat straks het siliconen elastiek doorheen lopen, om de schoot op spanning te houden. Ook heb ik dit keer geen verbinding tussen de romp en de aangrijpen van de fok-swivel gemaakt. de constructie is daar zo stijf, dat dit in mijn ogen niets toevoegt, behalve gewicht. om alles goed aan te laten sluiten heb ik een paar kleine nokjes gelijmd, waar de spiegel later tegen aan valt, zodat ik die er mooi in kan zetten als het dek eenmaal vast zit. door de spiegelopening kan ik het verlijmen van het dek goed controleren. de volgorde is dus: achterdek; voordek; spiegel.