Mijn pa was namiddag nog bij tam, de 3W240 stond er 670 euro. Toevallig geen 3kg extra gewicht nodig in de neus, en een berg vermogen...![]()
We zijn vandaag bij Peter Ritters de 275 gaan oppikken voor de Edge, "schoon moteurke"!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn pa was namiddag nog bij tam, de 3W240 stond er 670 euro. Toevallig geen 3kg extra gewicht nodig in de neus, en een berg vermogen...![]()
Een deel komt in de Piper, een ander deel in de Edge en dan zijn er nog wat servo's voor andere toestellen.HUH?!!! en die komen daar allemaal in???
wat voor ontvanger gaan jullie dan gebruiken?
30 stuks ervan zijn de HS-5955 TG, enkele teveel maar die vinden wel een plaats (gas, choke, ander toestel...). Voor die prijs kan je eigelijk niet sukkelen.ik wil er best een paar overnemen aan de prijs die jullie betaald hebben.
HS 5955 neem ik aan ?
Voor zij die de weg kennen en zich aangesproken voelen: helpers zijn altijd welkom!
Dan zal ik maar eens props bestellen. We gaan beginnen met een Menz 32x12 en 32x14. Als hij ingelopen is misschien overschakelen op een 34" prop. De 170 zou iets krachtiger moeten zijn maar veel verschil zal er niet zijn met de 157 denk ik.En zodra de motor heeft gelopen, dan mag je van mij gelijk wat getallen neerzetten wat betreft props en toeren. Binnenkort (volgende week ofzo) gaat mijn 3.20m extra ook de lucht in met de 157Xi. Ik ben benieuwd hoeveel het in de praktijk (en niet op papier in pk's) gaat schelen met de 170.
Mooi werk in ieder geval!
Grt.
@ Alex: Ga jij met Menz of Mejzlik vliegen? En welke maat prop?