Dat je veel vraagt geeft niks, doe ik ook, nu misschien wel niet meer zo veel maar eerst wel. Hoeveel het heeft gekost...
Ik heb het niet bijgehoden, maar aan een speed 540 motor komen is niet moeilijk, ze zitten in bijna elke bestuurbare auto van bijv. tamiya en je vind je veel op marktplaats bijv. van mensen die een betere motor hebben gekocht, maar kan ze ook voor nog geen 10 euro kopen in een modelbouwwinkel. omdat ik zelf in Friesland woon en daar niet veel te vinden is, heb ik het meeste besteld bij Conrad, daar heb ik volgens mij voor 25 euro een regelaar gekocht en een accu van 20 euro, maar de accu moet je zelf bepalen hoeveel mah je wilt, hangt er van af hoe lang je wilt varen. Maar kijk eerst maar eens op marktplaats want daar is genoeg te vinden, als je een beetje in het midden van Nederland woont.
Voor de romp zelf, heb ik alles gekocht in een bouwmarkt, triplex van 4mm, voor de romp, heb alleen voor de punt wat balsa gebruikt, maar met geduld moet dit ook wel lukken met dat triplex. Verder ook plamuur en verf uit de bouwmarkt gebruikt, en als je genoeg verfd en plamuurd dan hoef je helemaal geen hars of epoxy te gebruiken. Zoals ik heb gedaan.