Hey,
nogmaals: een autoregelaar in een boot is link en het koellichaam is alleen maar extra gewicht, er zijn bakken water rondom een boot, dat is vele malen efficiënter om mee te koelen. je kunt beter voor een bootregelaar of een vliegtuigregelaar gaan. een vliegtuigeregelaar is dan het mooiste omdat ze erg licht zijn en je ze omdat ze bijna altijd een krimpkous eromheen hebben makkelijk van waterkoeling kan voorzien. ook is dit nog eens super veilig omdat een rem en een achteruit bijna nooit aanwezig zijn.
ik heb zelf een vliegtuigregelaar te koop staan(een robbe aircontrol 870(is een veel beter merk als modelcraft)) met waterkoeling en bec(dat maakt van je accustroom een stroom die je ontvanger nodig heeft.) hij gaat tot 70Ampere, dat is meer dan zat voor dat motortje. en hij gaat tot 30 cellen. met deze regelaar kun je dus als je nog is wat anders wilt makkelijk kunnen uitbreiden. je mag de regelaar voor 27,50 euro inclusief verzenden van me kopen, dat is nog goedkoper als de 29,99 euro die die autoregelaar zonder verzendkosten kost. ik wel er eventueel ook nog wel de goede stekkers aanzetten als je eventjes vertelt wat voor stekkers je hebt aan je accu(moet ik ze wel hebben liggen) ook kan ik hem eventueel als je dat echt wilt van een doorzichtige krimpkous voorzien. als je intresse hebt kun je me een pm sturen of mailen naar: Furiousnl(apenstaartje)live(punt)nl wel eventjes duidelijk vermelden dat het om de snelheidsregelaar gaat. hier is nog de link naar de originele advertentie met foto's erbij: <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
groetjes,
Jelmer