Ik heb een aantal tankjes leeg gevlogen, en ieder tankje is goed voor 15 minuten sticktime!!
Ik vind het geweldig mooi om met een nitro heli te vliegen![]()
Gaaf he?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een aantal tankjes leeg gevlogen, en ieder tankje is goed voor 15 minuten sticktime!!
Ik vind het geweldig mooi om met een nitro heli te vliegen![]()
een vraag, Jeroen ?
15 minuten, dat haal ik nooit,
een keer 5 jaar geleden, toen mijn motor verbrande !
......... geen bang maken, maar check dat maar goed uit, of slurf je een grote header tank ook nog leeg ???
Groet
Uwe
vandaag ook weer mooi,
en voor mij zou het ook de 600n worden !
Groet
Uwe
Gewoon helemaal leeg vliegen Uwe, en dan eindigen met een auto! Dan haal je er echt alles uit![emoji6]ik heb vandaag gekeken, hoe lang de motor draait, als hij in idle draait en op de grond staat,
niet te geloven, met nog amper 1/10 in de tank loopt die nog 3 of 4 minuten,
maar in de lucht kreeg ik 7,5 minuten met nog rond 1/5 in de tank.
Groet
Uwe
DFC Rotor head
-Metal Tail Rotor Holder V2 Silver
-12 stuks gloeipluggen O.S 8 Medium
-Align Black landing skids
-uitlaat plug
-3x receiver lipo packs
-2x 5L optifuel
Waar ga je al dit spul bestellen Jeroen?
Ik moet ook wat het een en ander gaan bestellen zoals de gloeipluggen.
Heb je ook je lager gecontroleerd (aan de onderkant). Bij mij is op het veld die gecontroleerd, en er was al beginnende roestvorming te zien, Dus dat ga ik ook bestellen.
Gister de Rpm sensor van de governor verzet, ik heb nu een waarde van 80%.. Zo maar even kijken of de governor inschakelt![]()
RCH, bestel-nr. JA177673, 2,5 x 5,5 mm brandstofslang (nitro), goedkoop, en 1 pakje is genoeg voor de hele heli incl tankslang
Jij hebt toch een GV-1? Dan is 80% genoeg....