jeroen1987's heli beslommeringen

Das al op tijd. De hekken gaan op Global ook om 8.00 open. Programma is al bekend. Ik ga vrijdag al.. maar ja, is maar een kwartiertje rijden voor mij.
[emoji57]

d7753278fee7fc3dc78edf86e0414011.jpg

Ff de lucht in tussen het werken door

Helaas heeft de hobby bij mij een aantal maanden stil gelegen..
Dus morgen ga ik weer even met knikkende knietjes het veld op vermoedelijk haha!
Maar dat is waarschijnlijk ook zo weer verdwenen..
Heb net alle accu-packs vol geladen voor de X7, en als ik nog tijd over heb gaat de 600N ook nog even lekker de lucht in[emoji4]
Heb er nu al zin in!!!!

Op mijn wildvliegplek in Wageningen, deze ligt bijna in mijn achtertuin[emoji6]

Jij bent van harte welkom Floris dat weet je! Maar dan moet je wel je wekker vroeg zetten, ik kan namelijk helaas alleen smorgens vroeg vliegen aangezien ik eind van de ochtend al weer andere verplichtingen heb[emoji17]

We moeten gewoon weer even een vlieg"dag" bespreken, dan kan ik die dag vrij houden[emoji2] [emoji108]

Succes Jeroen!

Wat betreft zondag: dan ga ik hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet vliegen. Mocht dat onverhoopt nog veranderen dan laat ik het wel weten.

Succes Jeroen!

Wat betreft zondag: dan ga ik hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet vliegen. Mocht dat onverhoopt nog veranderen dan laat ik het wel weten.
He Floris,

Ik kom gewoon een andere keer naar de club, met een beetje geluk is het weer dan ook ietjes beter.
Ik ga vandaag namelijk ook niet vliegen, ik ga zo met de vrouw en kinderen een dagje naar Toverland[emoji6]

Gr Jeroen[emoji2]

Haha... Daar moet je blind naar toe kunnen rijden he.

We plannen wel een vliegdag binnenkort. Nog 1 week en is het 3 weken vakantie voor mij.

is er dan nog plek voor iemand erbij ? .. :-)

Laat ff weten wanneer, kijk ik ook even of mij dat gaat lukken.

a.s. zondag zou een mogelijkheid kunnen zijn

He Sven, natuurlijk is er voor jouw een plekje!
We prikken snel een datum om gezellig met een clubje ergens te gaan vliegen! [emoji2] [emoji106]

Back