Nou,
begonnen is alles met een kleine koax-heli , gekregen van mn vroutje (dus ze is zelf schuld, haha). En toen was ik helemaal geinficeerd met de heli-virus ...
Heb dan mn eerste CP Heli gekocht (E-sky RTF setje), maar dat ging helemaal mis. Die was zo kapot, want ik dacht vliegen kan niet zo moeilijk zijn.
Uiteindelijk heb ik dan een betere zender gekocht en ging intensief op een simulator oefenen. Dat lukte dan wel aardig na een paar maanden.
Dus heb ik mn eerste 450-heli gekocht ... hoe kan het ook anders, het was n Blade 450X. Daarmee heb ik het vliegen geleerd en heb hem nog steeds... nooit gecrashed.
Op gegeven moment (ca 1 jaar geleden) wilde ik een grotere heli, en mn keuze viel op de Logo 550SX van Mikado. Dat was mn eerste heli , die ik zelf opgebouwd heb. Ik was trots als een klein jongetje, toen ik de maiden achter de rug had.
Ik ben nu nog n beetje aan't rondkijken. Meschien komt er dit jaar toch nog mn eerste heli uit de 700 - class. Wie weet ... Ik moet sparen, we hebben pas een mooie Scirocco gekocht

.
Dus, lang verhaal kort: Ik heb een Logo 550SX en een Blade 450X.