Hee Ruud,
haha, maar of ik er iets mee opschiet :roll:
Enne, je zegt het maar we spreken zo weer af hoor
Heb nu de kist weer in elkaar staan, ben de deuren wat aan het vertragen geweest en ook het gear.
Ben nu tevreden hiermee, kissie staat nu ook al een 10min onder 10 bar met de wielen uit en de deur dicht en heb nog vrijwel 0 lekkage.
Zo even de wielen in en dan kijken voor lekkage.
Remmen werken ook heb ik net bemerkt.
Ga maar snel die R12 inbouwen hoef ik daar ook niet meer naar om te kijken.
Nog zat te doen trouwens :roll:
Zag net dat de stickers voor het kielvlak ook van geen kant kloppen, misschien eens kijken naar een Tailor setje of zelf maken ........
Heb trouwens wel wat geklooid aan het hoogteroer, voelt wat zwaar aan maar de servo drukt hem met gemak elke kant 40mm op.
Heb maar 25 tot 30 nodig met deze turbine dus dat zit wel goed.
Ook nog een klein blokeerbalkje onder de richtingsroerservo gemonteerd, die zat al vast maar kan nu echt nergens meer heen.
Heb echter wel een grote fout ontdekt, wat ik daar mee ga doen weet ik nog niet, kan op deze manier wel vliegen maar weet nog niet of ik het zo laat (zal wel niet ;-) ).
Even een nieuw lijstje:
- balanceren voor het juiste zwaartepunt,
- invliegen
Hehe, dat is het wel eigenlijk, maar nee wil dit nog even doen:
- Jeti R12 ontvanger monteren,
- (tijdelijk) Jeti Max Bec 2D spanningsregelaar monteren,
- LiPo vergrendeling maken in de neus,
- LiPo verlengkabels maken voor van de neus naar de Jeti Max Bec 2D,
- kijken of ik de main deuren beter gesloten krijg maar denk dat ik dan langere slag cilinders nodig heb maar misschien lukt het wel met deze cilinders,
- klepje achter de neuspoot voorzien van veer zodat die ook mee dichtgaat,
- neuswielstruurservo monteren, wacht alleen nog op dit bracket dat onderweg is,
- fodsscreen monteren maar die hebben we nog liggen,
- decals?
- balanceren voor het juiste zwaartepunt, maar dat is vrijwel goed,
- invliegen
