Jeti Duplex 2.4GHz

@ Danny,

graag gedaan ;-)

Oe, dat durf ik je dus niet te zeggen en ik denk dat daar nog weinig ervaringen mee zijn.
Misschien Herwig even vragen of hij dit aan Jeti kan vragen?

Hoeveel kanalen heb je in de PPM mode dan?

@ Goswijn,

Heb vanmiddag Herwig zelf even gebeld en hij was druk aan het inpakken om de geleverde bestelling van Jeti weg te krijgen.

Ik vermoedt dat daar ook jouw spullen wel bij zullen zitten.

Mijn R14 kwam zowiezo mijn kant op dus ben zeer benieuwd.

@ Danny,

@ Goswijn,

Heb vanmiddag Herwig zelf even gebeld en hij was druk aan het inpakken om de geleverde bestelling van Jeti weg te krijgen.

Ik vermoedt dat daar ook jouw spullen wel bij zullen zitten.

Mijn R14 kwam zowiezo mijn kant op dus ben zeer benieuwd.

Zal hem morgen weer eens bellen. Hoop dat ze inderdaad onderweg zijn!

Heeft iemand nog onlangs geleverd gekregen van Modelmotors?

Heb al vijf weken geleden bestelling geplaats (MX24s Module, R6, Jetibox, Mvario etc.), en behalve een paar algemene mails rondom leverproblemen (laatste van een week geleden) vanuit Jeti niets meer gehoord. Reageerd ook niet meer op mails met vragen over de bestelling.

Jeti zelf heeft problemen gehad met de invoering van een nieuw ICT systeem, waardoor leveringen uitgesteld moesten worden ....

Bas
ps. ik gebruik nu de ook de module in een mx-24s en bevalt heel erg goed !

Heeft iemand nog onlangs geleverd gekregen van Modelmotors?

Heb al vijf weken geleden bestelling geplaats (MX24s Module, R6, Jetibox, Mvario etc.), en behalve een paar algemene mails rondom leverproblemen (laatste van een week geleden) vanuit Jeti niets meer gehoord. Reageert ook niet meer op mails met vragen over de bestelling.

Je bent niet de enige, veel mooie berichten en lofzang over de behandeling van je geplaatste order maar op een mail betreffende de leveringen wordt niet gereageerd.
Zowel gisteren als vandaag niet.
Gezien de reactie van Berto ben ik even langs huis gereden om te kijken of er al iets gearriveerd was. Nope.

Belgarath had informatie nodig en krijgt gelijk een bericht terug.
Heb je voor vele euro's besteld hoor je niets meer.
Mijn voorlopige conclusie: Potentiele klanten zijn belangrijker dan de reeds betalende.
Gewoon slecht dus.

Misschien even bellen??? dat werkt vaak even sneller en directer dan een mail.

Weet je ook meteen hoe het er precies voor staat.

Even bellen kan idd. Heb dit ook overwogen, heb al eerder telefonisch kontakt gehad over andere zaken. Mailen ging gewoon altijd goed.

Zelf heb ik ook liever mail daar je kunt antwoorden wanneer het je het best uitkomt, vandaar niet gebeld.

Als ik lees dat Belgarath een reply op zijn mail heeft gekregen betekent dat ze mijn mail ook hebben gelezen maar niet hebben beantwoord. Mijn mail is namelijk veel eerder verstuurd.

Dat vind ik gewoon niet netjes. Als je problemen hebt met leveringen moet je er voor zorgen dat je je klanten informeerd voordat ze gaan denken aan een telefoontje.
Vooraf een paar honderd euro overmaken en gaan bellen omdat men geen zin heeft om mijn mail te beantwoorden is echt de wereld op zijn kop.

Dat vind ik gewoon niet netjes. Als je problemen hebt met leveringen moet je er voor zorgen dat je je klanten informeerd voordat ze gaan denken aan een telefoontje.
Tot op heden is dat dus ook gedaan door modelmotors.

Alleen door mijn melding dat ze bezig waren met pakketjes te maken gaat iedereen ervan uit dat het hun pakketjes zijn.

Modelmotors zelf heeft dus geen uitspraken gedaan mbt wat dan ook!!!!

Sorry dus van mijn zijde dat ik velen hoop heb gegeven, da`s dus eerder mijn schuld.

Om het leed wat te verzachten ;-)

Ik wacht ook nog steeds op mijn R14, om precies te zijn vanaf 20-5 al, ik wist dat het lang zou gaan duren.
Niet dat het langer zou gaan duren maar door de diverse mails ben ik wel steeds op de hoogte gehouden en daar was ik tevreden mee.

ps. we moeten ook uitkijken dat dit geen winkelbespreking gaat worden, we hebben het hier tenslotte over Jeti Duplex in het algemeen.

Berto, even wat rechtzetten, je hebt me geen valse hoop gegeven na je bericht over inpakken. Je hoeft je daar niet voor te excuseren.

Ik baal er gewoon van dat er nooit enig woord over gesproken is dat ze niets op voorraad hebben en dat ze niet weten wanneer er ooit weer wat binnen komt.

Je kreeg eerder wel mail dat Jeti .... etc
Maar nu helemaal niets!

Waar het mij om gaat is dat ik voor ruim 300 euro heb aanbetaald en krijg gewoon niet eens een deellevering of een antwoord op een mail terug.
Dat maakt mij zeer prikkelig.

Slaat gewoon helemaal nergens op.

Dat iedereen dat accepteerd prima, ikke niet.

Heren ik dacht dat dit draadje over het Jeti 2.4 systeem ging. De technische kant natuurlijk.
Op het moment lees ik alleen allerhande klachten over de levering en antwoorden of niet op mails van allerhande firma's.

Heren ik dacht dat dit draadje over het Jeti 2.4 systeem ging. De technische kant natuurlijk.
Op het moment lees ik alleen allerhande klachten over de levering en antwoorden of niet op mails van allerhande firma's.

Moeilijk ervaringen delen als Jeti de spullen maar niet komen :-)

Geweldig, mijn bestelling is geannuleerd nadat "iemand" de leverancier heeft getipt dat ik ontevreden was over de gang van zaken.

:lol:

dan word het wel heel problematisch blij te zijn als je later het spul gekregen had .
zou dit via dit forum gebeurt zijn??
ik weet dat ik ooit ergens met een spammer te maken heb gehad .
ik neem niet aan dat jeti hier meeleest .

let op dit zijn mijn hersenspinsels ,niks weet ik zeker .

een alias gebruiken op een forum, gebeurt vaak niet voor niets.
ook op de rest van het internet is dat soms beter.
zeker voor kinderen.

wiebe.

Ik heb aanvankelijk ook lang moeten wachten op mijn modules en ben niet tevreden over de communicatie met Jeti zelf (rc-easy.de) .
Nu, achteraf, ben ik toch bij dat ik voor het systeem heb gekozen, het werkt gewoon fenomenaal !!
Veel geduld loont zich in dit geval zeker ...

Bas

Communicatie met Jeti zelf (dus nier rc-easy) is 0,1 zo af en toe krijg je eens reaktie maar daar blijft het dan ook bij.

Vandaag de R14 binnen gekregen hoop daar morgen een eerste vluchtje mee te maken in de Big Lift van Onno om daarna in de jet te monteren en ook te vliegen.

Ik heb net antwoord gehad van Jeti over of ze een module voor mijn Futaba FX-30 hebben:

Dear Sir,

sorry but we do not have any solution for your transmitter at the moment.

Best Regards

Tomas KLESNIL
JETI model s.r.o.
Lomená 1530
742 58 Příbor
Czech Republic

Dus helaas, geen jeti voor mij.

Danny

Ai da`s jammer :-(

Gister heb ik de R14 meteen aan de tand kunnen voelen.

De range check bestond uit het monteren van de R14 in de Onno`s Big Lift, de motor starten en vliegen maar.
Zo hoog mogelijk tot de kist bijna niet meer te zien was.

Nou range check ok, landen maar en de R14 in de gemodificeerde-formost-m-n-eerste-jet-bosmodelair-99

Zoals verwacht 0 problemen, 2 heerlijke jet vluchten gemaakt en het verliep allemaal probleemloos.

Ik ben nog steeds zeer tevreden ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog het filmpje van de de vlucht:
Formost jet op de 2,4GHz 4min 30sec / 32mb

En zo ingebouwd:
Jetijet07.jpg

Jetijet08.jpg

De andere anteen zit voor in de neus.

Hi Berto,

Ziet er goed uit! Bedankt voor het delen. Hoe werkt dat nu in de praktijk zo'n aparte voedings-stekker voor de ontvanger? Mij lijkt het erg handig.

Groeten,
Bart

Back