Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Daniel,
kijk weer een jeti duplex erbij ! Komt duplex straks ook in grotere 3D kisten ?
De langere antennes worden vaak gebruikt door mensen met een vliegtuig die een koolstof romp hebben die de radiosignalen afschermd, F5C heet die klasse dat geloof ik ? Dan kun je de antenne mooi in de lengterichting van de romp leggen, waarbij er nog voldoende over is om het active gedeelte uit de romp te leiden.
Als je nu de V en H antenne nog verder uit elkaar kan leggen is de diversiteit nog beter omdat de kans groter is dat beide antennes in verschillende veldsterktevlakken ontvangen. En dat is een voordeel voor modellen met grote maar gestrekte reflectieopppervlakken zoals full carbon zwevers.
Ik zou wel eens een praktijktest willen zien van meerdere 2.4 systemen die gelijktijdig in gebruik zijn om te kijken of een systeem zich hierin wel eens per ongeluk kan "verslikken " ...
Yep Bart,Ik heb afgelopen weekend broederlijk naast Berto gestaan zonder problemen. Daarnaast stonden er nog meer 2.4 gigahz systemen aan (weet niet van welke merken). Geen enkele hick-up kunnen ontdekken.
Groeten,
Bart
Ik vraag met met name af mbt de tweede antenne (plat tegen de carbon romp aan de onderkant) of dit wel werkt.
Weet iemand dit?
Heel lang geleden, dat was nog in de 35 Mhz tijd zijn er tientallen boeken geschreven over het feit dat men geen antenne mocht installeren parallel met elektrische geleiders.
Welnu, in het 2G4 tijdperk is dat nog steeds zo.
Laat ik de vraag dan anders stellen; kan het meer/minder kwaad dan bij 35mhz?
Bye Bye 72 Mhz! Welcome Jeti Duplex!
Ik heb gisteren mijn MX-22 definitief omgebouwd naar Jeti Duplex met een TGi module.