Je hoeft voor de rest helemaal niets meer te veranderen aan je brandkamer, ik heb het allang gezien wat het probleem .
Zorg nou eerst maar dat er nieuwe sticks inkomen , en nog iets wat je mischien niet leuk zal vinden , hardsolderen gaat niet , want de jetjoe kamer is van inconel en je sticks ook ,dus dat kan je niet hardsolderen .
Ik heb dit ook geprobeerd , omdat toen bij mij de buisjes , dat waren die oude buisjes nog met die bocht erin , doorgebrand waren .
Ik heb toen orginele buisje gekregen van Sara ,die dus ook die bocht hadden.
Maar probeer die er maar eens in te krijgen als je de achterkant niet los wil halen, dus dacht ik dan maar met silver met flux ik geloof dat het flux 6 is ,in ieder geval soldeerd het alles als een tierelier en gaat nooit meer los ,maar toen ik ging draaien liep de motor perfect , super gewoon , maar toen ik hem uitdeed ging die raken met het turbine wiel, wat raar dacht ik ,en in 1 keer gigantisch onbalans ,ik snapte dr niks van .
Tot dat ik de kamer zag ,alle zilver was weg , er zat een hele klodder in de ngv en heel m,n turbine wiel zat vol met silzer soldeer.
Daar ben ik een poos aan bezig geweest omdat weer goed te krijgen ,wat een werk.
Maar ik begreep het dus niet ,en mailde terug naar Wren , en die vroegen dus wat ik gedaan had , en naar mijn uitleg werd me daar verteld dat de kamer volledig inconel is en de sticks rvs ,,dus dat gaat wel , maar niet inconel op inconel ,dat pakt op 1 of andere manier niet,
Maar ik wou het ik ook niet meer wagen ,want elke keer je turbine wiel voor soldeer ,nee dank je.
Ik hoop dat je heel goed uitkijkt ,en eerst een proefneemt met inconel ,maar ik weet bijna zeker dat het niet gaat.
Puntlassen is het beste.
Ik hoop dat je eruit komt.
Groetjes,
Martin.