Jetmeeting Appingedam 'high north' 2e maal versie 2010???

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
ik heb nog nergens kunnen lezen hoelaat het begint .
dus kan iemand mij dat vertellen :confused:

Mij mogen jullie zien putsen op de dag zelf ;-)

Wij proberen er rond 9`en te zijn, denk dat 10 uur wel een mooie tijd verder is.

als er iemand om negen uur wil vliegen is dat helemaal geen probleem en tegen tien uur even een korte briefing zodat we de dag optimaal kunnen gebruiken we zijn niet zo moeilijk wat tijden en regels betrefd
gr.pieter

:thumbsup: Dan kan ik waarschijnlijk ook nog even voor de hele buts komt in het "geheim" vliegen ;-)

Ekenstein ligt wel dicht bij maar zover kan ik heb echt niet meer volgen ;) Ik wil wel halverwege gaan staan met een portofoon :)

hallo jetvliegers
wij zijn er klaar voor het veld is tip top de weergoden zijn ons super gestemd dus is het wachten op jullie zodat we het met elkaar er een mooie jetmeeting van kunnen maken
goede reis naar het hoge noorden
gr.pieter

Is er niemand die even een normale routebeschrijving kan posten? :confused:

Ik ben er al heeeeeeeel lang niet meer geweest, maar vanuit Groningen is het
- richting Delfzijl,
- dan bij de afslag 'Ekenstein' rechtsaf,
- bruggetje over,
- direct na het bruggetje linksaf,
- dan een hele tijd de weg volgen,
- tot je een bordje 'vliegveld' oid. ziet,
- daar rechtsaf
- dan weer een heeeeeeeele tijd de weg volgen,
- en dan zie je zo langzamerhand wel waar je moet zijn. :p

Pieter!

Klopt dit?

jan.

klopt helemaal jan
er is al geregeld genoemd waar het is en de site is ook vermeld en als je daar op kijkt en klikt op lokatie dan kun je er probleemloos komen
gr.pieter

@Berto

Als jij mij wakker vliegt met je turbine, dat is zo zalig man, wakker te worden met dat geluid.

Dan jump ik uit men bedje, zet ik ff koffie, trek ik die caravan van Ger ff vlink heen en weer net zolang dat ik hun koffiekoppies hoor rammelen en dan komen wij eraan met onze Jetjes.

Psssssttttttttt niet verder vertellen wij vertrekken donderdag al, dan zijn we zeker optijd, men bed (de veiligste plek voor piep) ligt nu vol met wat piepkissies, kan ik mooi een paar dagen spelen.

Het gaat een toppie weekend worden.

Vriendelijke groet Jaap Japie Japio

Laatst bewerkt:
Zo wat zal het rustig worden bij mij op de chat.
Als Japie straks al naar appingendam gaat.

Maar zonder gekheid.
Veel succes daar.
Aan het weer kan het niet liggen.
Zal een happening worden daar, als ik zie wie er komen.

Veel Lol en denk houd Japie een beetje in de gaten.
Hij is al een paar dagen uit de bol geschoten.
Denk dat die er veel zin in heeft.

Groeten Han.

@Han

Han toch, ik weet zekers je gaat me missen en Stella ook natuurlijk, maar dat ik lekker aan het Jetten ben dit lange vliegweekend kan ik zeggen, ik ga me ook ff lekker uitleven met men andere piepkissies, ik heb er 4 vliegklaar in men camper geparkeert.

Ik heb ook de feestverlichting ingepakt, nee nee Corrien geen 47 Bouwlampen alhoewel, je weet het nooit met die Japio.

Ma goed, ik weet zekers jullie gaan me missen, wens jullie ook een fijn weekend en tot Maandagavond op de chat bij Han, natuurlijk wel ff zingen voor mij daar.

Vriendelijk groeten Jaap

Laatst bewerkt:
Hey, net laatste weer voorspellingen gezien, komt goed lijkt me. In het zuiden misschien een paar spatjes maar in het noorden droog, rustige wind en misschien 23 graden.....:zon:...ik neem een extra kannetje peut mee! :D

Grt,
Gerald

Vandaag al heel wat meegemaakt, beloofd wat voor mogen. Beetje bewolking mag wel...... zon is irritant soms :) Wat minder wind en wat stabieler zou ook fijn zijn.

Ga nu m`n spullen alvast in de auto gooien om jullie morgen met onze aanwezigheid te verblijden.

Heb er zin in :yes:

Vandaag was het in Stadskanaal in ieder geval erg mooi weer, ik hoop voor jullie dat het morgen in Appingedam ook mooi is:p

Wij zijn er al, het bier smaakt goed. Heerlijk gevlogen vandaag, we zijn er morgen niet te vroeg ;)
Posted via Mobile Device

Effe kleine huishoudelijke vraag, weet er iemand of er iets van een patatkot/broodjes kerel aanwezig zal zijn? Anders een grote zak met broodjes maken om de dag te overleven zeg maar.

Groetjes,
Gerald

Back