Jetmeeting rozenburg zondag 24 sep.

hey michel

whaaaaaaaa haaaaaa :lol: :lol: :lol:

tja heb ik toch nog iets goeds ""FUTABA "", en jij maar zeggen ""je moet echt een andere zender kopen "" :cry:

Hehe, hij is gewoon jaloers dat ie nog met die stoeptegel zit :lol:

Grt.

he maik,

je had het verkeerd getikt heb het even verbeterd geen dank

tja heb ik toch nog iets goeds ""FUTABA "", en jij maar zeggen ""je moet echt een andere zender kopen ""
het moet natuurlijk FLUITABA zijn 8O

groeten

Even hoog houden dit topic
whip.gif

Grt.

hallo allemaal,

nou wij zijn er klaar voor, voor op de 24ste
nu het weer nog en een goede opkomst en de dag kan niet meer stuk :lol:
kistjes staan klaar , nu nog even naar jetpower dit weekeind en dan knallen maar.

groeten maikel

Sorry ... maar ivm technische problemen, die pas over 2 weken opgelost kunnen worden, kan ik volgende week niet meevliegen in Rozenburg :|

Pilot nr 5 kan zodoende geschrapt worden:
5: Emile Huibers - Rafale / F16 / Sniper (E-Jets)

Misschien dat ik dan maar met Pascal naar Pampa ga. Hij had gisteren zijn maiden met de Saab Gripen en had buiten VEEL te grote uitslagen, bij de landing het probleem dat 1 van de beide voorwielen eraf liep. Waarschijnlijk kantelde de Gripen hierdoor wat te snel naar links bij de eerste stuurbeweging naar rechts. Gelukkig valt de schade mee, als het goed is wordt het euvel vandaag gerepareerd en kan hij weer vliegen.

VIDEO: Maiden Saab Gripen Pascal "Guzmu" Gielen in Pampa (12MB)

Veel plezier,
Emile 8)

Ik heb de helft van mijn Rafale lipopakket teruggestuurd naar de leverancier omdat 1 cel vanaf fabriek al niet goed was (0,4 Volt te weinig). De leverancier zit komende week in het buitenland en kan pas over 1,5 week het nieuwe accupakket toesturen.

Grtz,
Emile :?

Jammer hoor, ik heb veelbelovende verhalen over je gehoord. Verder heb je geen lipopakketten meer?

Grt.

Er zit een accupakket van 300 euries in, die heb ik niet in 2voud liggen. Ik zou wel met 12kokam3200's kunnen vliegen, maar dan gaat mijn vlieggewicht van 2,9 -> 3,4 kg ... en dan wordt het met mijn aandrijving een slowflyer. 8O

Grtz,
Emile :roll:

Tjaaa, wat ons (thomas en mijzelf) betreft, we moeten ook afzeggen, ik zit dan in het buitenland...jámmer....want mijn vingers jeuken nu na het zien van al dat moois in Bad Neuenahr

Als het zo doorgaat blijft er niemand meer over 8O :lol: Anders nemen wij desnoods de ducted fan Sabre mee :)

Grt.

Sorry ... maar ivm technische problemen, die pas over 2 weken opgelost kunnen worden, kan ik volgende week niet meevliegen in Rozenburg
maar kunt wel gezellig (met pascal staat nog niet op de lijst :roll: )komen praten en wat drinken toch :D

Tjaaa, wat ons (thomas en mijzelf) betreft, we moeten ook afzeggen, ik zit dan in het buitenland...jámmer....
ach volgend jaar buitenland afzegge :lol:

Als het zo doorgaat blijft er niemand meer over
valt best mee hoor gaat erg druk worden via de mail weer een binnen gekregen

de lijst is nu:

1: Michel Adelaar - Roo II
2: Gerald Rutten - F16 / F15
3: Adryan Dekkers - Albatros / Roo II
4: Davy - kangaroo
5: Sandor - C-ARF Flash / Starjet
6: Robin van Mourik - Harpoon
7: Ger Kovacs - Sabre
8: Maikel vd Wal - Mirage / baby Boomerang
9: Gino Pesic - F15
10: heren MVA - ???
11: Ron van Uum - L-39 Airworld
12: Dimitri van Brug - F-5 Skymaster
13: Werner van herck - Roo II / bandit
14: Frans van der Windt - L39 Albatros, Panther,F16 (E-jets)
15: Bert van der Vecht - DH108 Swallow
16: Derk van der Vecht - Kangeroo
17: Peterjan - F15 - Kangaroo
18: peter veerman - boomerang xl

en als back-up alexzzzz DF sabre :lol: :lol:

Hoi allemaal,

het doet pijn, erg pijn, maar tot mijn spijt is gisteren de Kangaroo gecrasht op de vliegshow van Willebroek. Je zal die dus ook moeten schrappen van de lijst... :-(

Er zijn legio redenen mogelijk waarom het gebeurde, maar laat het ons houden bij turbine failure en daarna 70% pilot error en 30% other error. Maar daar discussier ik liever over in het echt.

Al bij al heb ik erg veel geluk want de motor is NIET geraakt en die is nog volledig intact, maar wat het toestel betreft, tja, die is total loss...

En ja, dat doet zeer, zeer veel zeer... :( :(

Groetjes,

Davy

Ik voel met je mee Davy.
Heb het zelfde meegemaakt met een nieuwe Avonds Rafale die na 30 mtr de grond in ging.
Hoop dat je gauw weer een nieuwe kist heb.

Janneman :cry:

Davy,

Hoe laat was dat dan ?

Wat een dag met helaas het verlies van mooie vliegtuigen,

Zonde van je kangaroo,

Grt,

Bigscale

bigscale zei:
Davy,

Hoe laat was dat dan ?

Wat een dag met helaas het verlies van mooie vliegtuigen,

Zonde van je kangaroo,

Grt,

Bigscale

elk jaar word ik gevraagd om er ook te komen vliegen.
mijn reden om niet er heen te gaan is het beetje chaotisch gedoe.
geen goede zender bewaking , te druk.
ik heb geen zin om er een van onze jets plat te vliegen doordat er iemand even laat zien wat voor een opties hij op zijn zender heeft.
tot nu toe is er elk jaar wel een jet kapot gegaan daar door een of andere reden.

Back