jetmeeting

Hee mensen, klinkt erg gezellig allemaal daaro!

Ik kijk morgen voor vertrek toch heeel even op de buienradar, 't ziet er voor de komende dagen nog wat twijfelachtig uit. Moet helaas 's avonds weer naar huis, dus hoop dat 't droog blijft!!

Tja, het voorspelt geen goeds nog. Het enige voordeel is dat niets zeker is met het wisselvallige weer van de huidige periode. Alles staat hier al klaar :)

Er zijn ongeveer 95 liter kero verstookt met allen samen. Verder prima weer, na 14:30 uur tot 20:30 veel gevlogen.
Het weer zegt niks , de gezellighied is hoog in stadskanaal.

Gr. Vosje en de rest

Eric man man man :plong pling ,
Hee, Kippen neu... heb je zelf ook gevlogen, of alleen maar gezopen en slap geouweH....

Eric ben gestopt met ouweH, nu doe ik alleen nog maar domouweH en vliegen jo ja jo ik vlieg ook nog soms.

Kijk wat Vosje al vertelde hierboven het is super vertoeven hier op Stadskanaal, degenen die niet hier naar toekomen mannen jullie hebben dan toch wel veel gemist hoor.

Toedeloeeeeeeeeeeee

Laatst bewerkt:
Jaap, ligt de zaggi klaar voor de nachtvlucht, Maikel , ger1&2. , peterjar , Pieter zijn er klaar voor.....
Hier vanuit de kantine !!!!!

Gr. Vosje en de rest

krijg de .... je weet wel, jullie mijn vliegtuigje verknallen en in de bomen raggen eg ni

Ik blijf in mij Ctje jullie pesten mij de hele dag al eikels dr l mag ik ni meer zeggen

toedeloe

Kijk dat bedoel ik nou je geeft ff je zender in volle vertrouwen aan een toch wel zeeeeeeeeer ervaren jetvlieger en wat doet die gast (zie foto hieronder)
942047264_5_1ajE.jpeg

Hij ragt mijn Zagi die ik met veel zorg heb gemaakt en elke dag koester, gewoon ff de bomen in, dat ruikt naar sabotage, Maikel wilde gewoon die BEKER winnen koste wat kost al mot het met een kist van Japioooooooooo en wat doet hij ach laat ook maar Maikel je bent een dr L waarom nu net met mijn prachtige vlieger, komt goed ik durf het bijna niet te vragen !!!!!!!!!!!!!

Toedeloeeeeeeeeeeeeeee

Zo weer een dag voorbij met 3 vluchten van mij zelf en in totaal zijn er veel vluchten gedaan
door een behoorlijk aantal piloten.
De wind draaide een Beetje alle kanten uit , de meesten hadden daar niet echt een probleem mee.
De dag is goed begonnen met veel zon , de middag was wel wat nat, maar na 15:30 uur was er geen regen meer te zien en er werd volop gevlogen.
Zeer mooie modellen waren hier te zien en te bewonderen , van mooie schaal bakken tot de leuke Fun-modellen.

Morgen nog 1 dag van turbine geweld in stadskanaal en het is weer voorbij....... Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gr. Vosje :)

heren en dames .
ik heb hier helemaaln niets aan toe te voegen .
het is geweldig hiero

ik zou zeggen
toededloe tatraaaaaaaaaaaaaaaaaa

remke

Zo ik ben net thuis, na 4 uur en 6 minuten was ik weer in limburg.
Het was een zeer geslaagd weekeinde , jammer dat de zon niet 100% mee wilde werken ,maar voor de rest was het ok.

Een vervolg zal dan van deze kant ook gehoor worden gegeven, alles was geregeld , de bbq was gewoon super te noemen , en de gezellighied was zeeeeer hoog.

Op naar Stadskanaal 2011....
gr vosje vanaf het thuis front.

Hey Pieter, Remke en de rest van de crew.
Super georganiseerd, mooi veld, toppertje.
Thanks! Didier

Hallo gasten en vliegers van de jetmeeting te stadskanaal.

Namens het bestuur van Modelvliegclub Stadskanaal en Omstreken willen wij jullie allen bedanken voor dit geweldige weekend en het is fijn om te horen dat alles goed voor elkaar was.
Tja helaas werkte het weer even niet mee, maar dat kon de gezelligheid niet drukken.
We zullen ons best doen om hierop een vervolg te krijgen.

Nogmaals bedankt.

Het bestuur.

alle jetvliegers en gasten
ik denk dat ik ook wel namens de leden jullie mijn hartelijke dank mag overbrengen voor deze geweldige dagen met 32 piloten uit binnen en buitenland die voor een prima sfeer en stemming hebben gezorgd met vele mooie demonstraties en gezellige avonden in het clubhuis ook wil ik langs deze weg de clubgenoten bedanken die hier veel energie in gestoken hebben om er een geslaagd evenement van te maken
een gelukkige organisator Pieter

Ik wil ook iedereen van de organisatie bedanken.
we hebben het super naar ons zin gehad.

Pieter de fotos zie ik heel graag komen.

groeten,

Peterjan.

He Pieter
Kan ik me alvast inschrijfen voor het volgend jaar.

Het was tegek ook namens gretha
groeten klaas

Hallo Pieter en organisatie.

Hartstikke bedankt voor een super weekeind.
We hebben veel maar ook heel veel gelachen en ook nog gevlogen.
volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Kijk dat bedoel ik nou je geeft ff je zender in volle vertrouwen aan een toch wel zeeeeeeeeer ervaren jetvlieger en wat doet die gast (zie foto hieronder)
942047264_5_1ajE.jpeg

Hij ragt mijn Zagi die ik met veel zorg heb gemaakt en elke dag koester, gewoon ff de bomen in, dat ruikt naar sabotage, Maikel wilde gewoon die BEKER winnen koste wat kost al mot het met een kist van Japioooooooooo en wat doet hij ach laat ook maar Maikel je bent een dr L waarom nu net met mijn prachtige vlieger, komt goed ik durf het bijna niet te vragen !!!!!!!!!!!!!

Toedeloeeeeeeeeeeeeeee

Tja Jaap ik zou en moest die beker winnen;)
Maar ik kreeg nog concurentie van mijn eigen Koentje , die probeerde de beker ook te scooren door mijn King cat in de heg te raggen.
Hij heeft het toch niet van mij gewonnen , hij zat niet hoog genoeg in de heg:mrgreen:

gr Maikel en Renata

Laatst bewerkt:
Zo te horen is het zeer geslaagd geweest, wij zien de foto`s wel verschijnen en in 2011 hoop ik er ook bij te zijn.

Hoorde van Leon dat het vandaag goed weer is geweest bij jullie, gelukkig maar waij hebben de hele dag regen gezien :-(

Grt,
Berto.

Back