Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het gedeelte gemonteerd waar de motoren komen aan de versnellingsbak. De servo op de voorgrond is voor het sper in het achter differentieel, en de andere servo is voor het inschakelen van de voorwiel aandrijving.
Motoren geplaatst en de kruiskoppeling voor de voorwiel aandrijving .
@ Graag wil ik iedereen bedanken voor de reacties .
Ik heb nu de vooras gemonteerd
Op de foto's hieronder is het kantelen van de vooras goed te zien, op de eerste foto staat de vooras horizontaal, op de tweede foto met de maximale uitslag. In het frame zijn uitsparingen gefreesd zodat de stuurservo vrij van het frame blijft.
@ denman, ik moest even googlen, ik had geen idee waar je het over had , maar de Ibanez is de gitaar van mijn dochter, die staat tegen de muur
De getande riem, die zorgt voor de aandrijving tussen motor en versnellingsbak, geplaatst.
Servo's geplaatst, servo-hevels op maat gemaakt en afgesteld.
Voor de zeilservo heb ik een nieuwe gekocht, ik moet hem nog vervangen, de huidige is constant in beweging, ik heb geen idee waar dit door komt, de nieuwe heb ik getest en deze werkt zoals het hoort .
Voor de bediening van aanbouw-werktuigen ga ik aan de voor en achterzijde ter hoogte van de hefinrichting elektrische contacten maken.
De 6 Volt voor de servo stroom gaat via 2 mm inbouw bussen, ik heb hiervoor verschillende kleuren gebruikt om later verwisseling van de stekkers te voorkomen.
Voor de stuurstroom naar de servo's gebruik ik een 2,5 millimeter jackplug, hiervan komen er vier aan de achterkant zodat ik vier servo's/schakelaars apart kan aansturen.
De grote inbouwbussen zijn rond 4 millimeter, deze zijn voor de 12 Volt aansluiting.
Mooi Richard, zoals altijd!
Wat zijn dat voor bussen in de eerste 2 foto's? bus maat, draad maat en waarvandaan; wat is het oorspronkelijke gebruik van deze?
Ik heb ze nooit eerder gezien
Cor
De bussen op de eerste twee foto's zijn:
MultiContact LB2-IF Laboratoriumbus Bus, inbouw verticaal Stift-Ø: 2 mm.
De bussen hebben een buitendraad van M5 en zijn aan de voorkant voorzien van een zeskant voor een 4 mm inbus sleutel.
Geweldig, wist niet dat er zulke kleine waren; en als je daar bent, dan zijn de bijbehorende stekkers ook makkelijk te vinden.
Weet nu waar ik op moet zoeken, bedankt nogmaals voor de moeite!
Cor