Kangke Laser 2000

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
Benzin motoren altijd laten lopen met de vleugels er aan .

De vleugels dienen als tegenpool om de harde trillingen op te vangen .
Zo begint alles te klapperen in je romp en voor de servo's is dat niet goed .

Mvg Johan

thanks voor de tip!;)

Benzin motoren altijd laten lopen met de vleugels er aan .

De vleugels dienen als tegenpool om de harde trillingen op te vangen .
Zo begint alles te klapperen in je romp en voor de servo's is dat niet goed .

Mvg Johan

ik heb nu:

1 Leiding recht van de tank naar de Carb.
1 Leiding ontluchting met een slag rond de tank die naar buiten loopt.
1 Leiding die ik kan vullen met de vulnippel (ook rond de tank gelegd en carb. kant dicht gesoldeerd.

ik denk dat het zo beter is. (hanzl en Jopie zullen hem toch nog wel controleren voordat hij de lucht in gaat!!;))

volgens dit voorbeeld zit het nu.
Tank.jpg

nu nog een paar kleine afwerkingen en dan kan hij het grasveldje eens gaan verkennen:D;)

ik denk dat ik hem eerst eens een tankje laat taxien op het veld en dan alles nog eens goed controleer..

wat denken jullie..?

even de cockpitkap er op gemaakt en daarna even sterren plakken...

nu de wielkappen nog.. Wat een ondingen... boutjes komen niet echt overeen met de gaten die in de kapjes zitten....:(:confused:

morgen maar eens verder kijken..:sleepy:

ja nu moesten de kappen er natuurlijk ook aan geloven..

benzine en ontvanger er in en dan rondje op het veld bolderen...:D (met vleugels natuurlijk)

Laatst bewerkt door een moderator:
nu nog op zoek naar een goede uitlaat die ik in de romp kan bouwen..
iemand iedeen? of maakt merk en zo niet veel uit.

verdomme Dean,je hebt nogal gas gegeven.
Ziet er goed uit man!De maiden komt wel heel dichtbij nu.
Krijg al spijt dat ik hem heb weggedaan.

Mvg,
Luc

verdomme Dean,je hebt nogal gas gegeven.
Ziet er goed uit man!De maiden komt wel heel dichtbij nu.
Krijg al spijt dat ik hem heb weggedaan.

Mvg,
Luc

Ik zal er zuinig mee zijn..;) en gas gegeven heb ik zeker ja.. :mrgreen:

nu eerst een keer over het veldje crossen en daarna maar wachten op goed weer! ik zal het zeker laten filmen zoals beloofd.:D
ik wil alleen eerst zonder motorkap gaan vliegen omdat ik er anders een stuk uit moet halen voor de huidige uitlaat, daarna even een uitlaat zoeken die er goed bij past en dan de kap er op maken.. je ziet wel dat je er iemand reuze blij mee hebt gemaakt..(thanks) misschien kan jij hem nog wel eens vliegen als we elkaar ergens treffen..;)

vandaag even naar het veld geweest.. helaas niet rond kunnen rijden omdat mijn wielen niet in het midden zaten en met een beetje druk er op geven kwamen ze tegen de kappen. (toch met de orginele bouten)

de vleugels worden met bijgeleverde inbusbouten vastgezet... De voorste kan je bijna niet bij (jammer Kangke USA) dat had beter gekunnen.

wel een mooi plaatje.:D

moeten de banden vast aan de velg worden gelijmd???? die zitten nu niet vast:confused:

Banden worden nooit vastgelijmt , misschien zijn ze te slap en moet je andere er op doen .

Hebben ze een ventil ?

Worden de vleugels met breekbouten gehouden of met staal .

Mvg Johan

Lijmen niet nodig nee, en als ze zo los zitten dat ze van de velg af kunnen (makkelijk) dan zou ik ze niet gebruiken. (ik ga er vanuit dat er geen ventiel
in zit)

Banden worden nooit vastgelijmt , misschien zijn ze te slap en moet je andere er op doen .

Hebben ze een ventil ?

Worden de vleugels met breekbouten gehouden of met staal .

Mvg Johan

Banden hebben geen ventiel! maar ik kan het binnenwerk draaien zodat de band stil staat. En vleugels zijn met m5 stalen bouten van binnenuit vastgezet.

ik moet er nog al wat lood in leggen aan de voorzijde.. 600gram op de motor leggen en ik kom in de buurt van het CG (center of gravity) :(
iemand een idee om dit zo min mogelijk te houden..?
waar kan ik nog voordelen halen met gewicht? (zwaardere prop of zo)

groetjes erik

Ontvanger- en ontstekingsakku zo ver mogelijk naar voren, als 't nodig is kun je ze zelfs op je motorspant hangen.

Een mooie glimmende spinner kan ook wel helpen ;)

Back