Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt met een gemak te gaan, pfff. Daar kan ik letterlijk alleen maar van dromen.
Freek
Klopt, je bent veel goedkoper bezig maar er gaan inderdaad ook redelijk veel kosten in zitten, tenzij je écht alles zelf wilt maken zoals ook ecu ed maar ook dat kost weer materiaal. Hier een ruw kostenplaatje wat ik er voor betaal:ja ik bedoel ik niet dat het maar 100 euro of zo kost.
En het is leuk om te kunnen zeggen dat het zelfgemaakt is.
een arf kopen motor erop schroeven kan iedereen.
Maar als je ziet wat een p160 kost en de vergelijking dan maakt met een zelfbouwturbine.
zal even een prijslijst van turbine onderdelen die ik onlangs heb gekregen even onder het topic van mijn jj1400 zetten.
Nóóit!!! :nooo: Tenzij iemand ze voor me wil maken maar ik heb een hekel aan massa werk..... Heb een paar jaar geleden voor m'n avonds F16 een schaal neuspootje gemaakt, en op verzoek een kleine pre-productie opgezet van 10 stuks. Meeste onderdelen werden in Oekraine gemaakt bij iemand die ik ken van de internationale schaal wedstrijden. Mooi spul, ik moest het assembleren, verder nalopen en testen......man, wat had ik er géén zin in zeg. Ik wil dan verder met m'n eigen spullen, is geen plezier aan te beleven, ik hou niet van dezelfde dingen nóg een keer maken. Ook zijn de marges té weinig om er profijt van te hebben. Heb de plannen aan Philip gegeven maar die doet er vrij weinig mee, ziet er een té kleine markt in.Maar eh, Gerald, wanneer komen de GR180`s op de markt????
Man jij bouwt ze moet een snelheid waar menigeen jaloers op is.