Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De commandopost. Dom genoeg maakte ik hier beglazing in. Die zal er zeker niet ingezeten hebben (toch?). Ik had geen reserve onderdeel hiervan omdat ik daar eerder per ongeluk doorheen was gesneden.
Het oogt nog niet fraai, scheef en nogal lelijk waar nog ventilatieschachten moeten komen.
Het lijkt een perfecte fit te zijn. Ik trok 2x 0.2 mm af voor het papier. De printer is op 0.05 mm nauwkeurig. Werken met een digitale schuifmaat voor opmeten helpt ook!
Twee prachtig strakke schoorstenen, ware het niet dat ik het echt voor elkaar heb gekregen de rechter op de kop te plakken. Waardoor dus ook de lelijke naad aan de voorkant zit!
Wow, dat ging super! Steeds met een sateh prikker lijm om de plekjes en dan weer een handrail erop schuiven. Nu nog een top en de treden, want zijn er ook nog [emoji3]
Montage van de geschutsleiding en stuurhuis in oorlogstijd. De trappen moeten nog. Ik strijk de railingen na met 3 sec lijm. Dan worden ze mooi stijf. Nadeel is dat ze ook donker verkleuren, dus even oplichten met mijn verf
Ladders stap 1: ik plak de rail op de platte treden. Essentieel te letten welke kanten de treden ingesneden zijn. De onderste zit scheef maar lossnijden lukte niet meer
Om goed te kunnen weten waar detrappen uitkomen monteer ik alvast railing. Met seconden lijm best veilig. Voordeel is ook dat ik al die dingen op het dek die tegen de railing aankomen goed plaats.