de ngh heeft,met os gelopen en zonder druk, van uit laat
castrol olie ,maar ik heb 10 liter verstookt, 1/20. dus 0,5 liter oli,
echt waar!!!!!!!!!!!!!! ik lieg hier echt niet over , zo niet weten waar om.
rc vliegen , Met modelbouw vliegtuigen , - YouTube
hoogdeker was de motor nog zo als geleverd.
na een harde landing , hals carb stuk,
eindde verhaal, denk het niet , toen ben ik gaan uit vinden waar mee hij liep,
de laag dekker is de ngh met os zonder pom,en zonder druk,
je ziet een os uit laat ook, die is helemaal leeg, en acher stuk pijp wweg geboord, stap voor stap, want de motor liep met os ,en orginele uit laat als trein , kijk mijn filmpjes en hoor.
maar toen de orginele uit laat gaar was, en ik er een os op zetten ,, kwam hij niet op toeren, warm,weet u nog ik heb u toen een en ander gevraag,
uit eindelijk , leege demper, en dat achterst pijp je was weg geboord, 13 mm, gat toen liep hij als ,zie film..
ik heb van middag irvine gefilmt ,
maar laag toeren tal is nog bst hoog, maar als het gras toe laat gaat hij lucht ,in
dan nog iets ,ik las dat ik beter , zuiger veer motor kan pakken , dus nu een 10 cc os, met zuiger veer , aan ombouwen ,
ik heb een vraag over de inlaat deel van de krukas.
de benzine uit voering , heeft een schuin weg lopende vlak, de nitro ,is haaks
heeft dit met motor te maken of met brandstof verschil.
de carb os, was beter te stellen dan de ngh carb ,
maar ze noemde me een pionier kwa benzine vliegen ,met klein motortje,
echt waar ik was , 1, a 1,5 bus a 25 euro in week kwijt , met 5 liter , benz deed ik meer dan 2 weken,
mijn doel was goed koop vliegen, en dat is het,
ging natuurlijk niet als een racet , maar ik wilde goedkoop.
dat men nu zeg motor moet ook heel blijven, ik zei al is mijn schuld door reso er op te zetten , , hij ging tot 19000 rpm, toen dacht ik stop met meten, laat ik maar vliegen want ,koeling,
en hij schoot weg , als een racet , en ,drijfstang stuk het gevolg
3 euro 2 besteld bijna binnen ,
irvine is abc , misschien was het dom van me , niet over na ggedacht, maar heb heel veel motoren en nitro vlieg doe ik nu alleen met delta, irvine 40, met 500ml tank er in,
kijk het klein lagertje past in bijde motor huisjes, dus zo teken ik hem af , 2,5 boren , m3 er in gewoon door en door,
en bij irvine liep hij gelijk, ,alleen een knal in uit llaat, dus ontsteking iets later gezet , op gevoel, en startte gelijk,
wat belang rijk is bij benzine motor is dat hij ,nul brand stof mag geven ,in carb , en bij nitro om te starten juist wel veel aan zuig, maar,uit ervaring is dat juist wat je niet moet hebben , starten , deed hij aleen half gas,ngh.
ook was er niet vel , meer dan volgas , half en stationeer , daar mee blijft hij net staan. zie filmpjes , met de pc9 is de ngh met os, ,
http://youtu.be/JqWT1WjgiJM
E12, welke olie gebruik jij, en in welke mengverhouding?
Mijn tweetaktolie kost namelijk gauw iets van 15 Euro per liter....
Maar als ik je goed begrijp, dan heb jij een Irvine, Uitlaat wat meer open gemaakt, GEEN uitlaat-druk naar de tank, met gewoon een OS carb, en die loopt goed op benzine, zeg jij..
Klinkt heeeeeeel interessant....
Groet, Bert