KMP/Esm fw-190

arejebat.jpg

Bezig om afstandbussen en draadeinden te zagen waarmee straks de motor gemonteerd wordt.

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er echt goed uit !!!
Wat is het vermogen van je motor ??? Ik heb de mijne nu ook binnen :)

full

Mijn bedoeling was om het vliegtuig gelijk met de elektrische retracts te bestellen,... Helaas is het vliegtuig niet meer voorradig :( Hopen dat het snel weer in voorraad is.

Gewoon een iPad kopen jongens, er zit niets anders op! :-)

Als ik kijk staat alles goed. Overigens, alle fotos heb ik op dezelfde manier gemaakt en gepost.....schiet mij maar lek!

Volkert

Goed, even een testje. Twee fotos, eentje zoals ik de iPad normaal houdt, en eentje "op zijn kop" (wat in praktijk met een iPad niet kan......)

suty6usy.jpg

e7yny9ed.jpg

HD

Mooi, dat weten we ook weer, als ik hem "op zijn kop" houd, is de foto goed! Mooi, we kunnen weer verder!

Volkert

HD

Dat dacht ik ook maar het zit uitstekend vast. Omdat de afstandbus het draadeind nauw omsluit geeft dit elkaar extra stevigheid. Aldus de theorie van mijn "ijzermannetje". Het lijkt in elk geval te werken en op deze manier wordt de achterplaat van de motor goed ondersteund.

Volkert

Als iemand misschien wat foto's kan laten zien hoe de koeling van de motor is opgelost houd ik mij aanbevolen! Mijn idee is aan de voorzijde binnen de motorkaprand voor de cylinders de kap open te maken, dan met balsa "baffles" te maken (dus luchtgeleiders naar de cylinder) en dan aan de onderzijde openingen (1.5x inlaat).

Volkert

Back