Lijkt me een mooi gevalletje garantie. Laat Erik dat maar oplossen zou ik zeggen!
Volkert
Volkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou,..... de eerste problemen met de ESM V3 retract heb ik al te pakken :cry:
Ik dacht,... ik ga eerst m'n retracts even testen voordat ik alles in bouw.
Alles volgens schema aangesloten en gebruik gemaakt van een losse 4,8v pack.
In eerste instantie werkte alles perfect, zeker 5x op en neer zonder problemen. Plotseling werd het zwarte kasje waar je alles op aansluit warm en er kwam rook uit ???
Toen werkte er nog maar 1 retract
Ik hoop dat dit onder de garantie valt. Inmiddels heb ik het bij Erik van Bigplanes gemeld.
Weet iemand of er replacement parts te koop zijn voor de ESM V3 retracts ?
Lijkt me een mooi gevalletje garantie. Laat Erik dat maar oplossen zou ik zeggen!
Volkert
De mijne houden tot nu toe nog uit, ik stuur ze met 5 volt.
Dit fenomeen met rook uit het zwarte doosje is ook al besproken geweest op rcuniverse...blijkbaar zijn er nog.....
ben nog steeds op de douane aan het wachten mbt de ASP FT-160. dus tijd om naar de retracts te kijken...
Meneer Christophe Lado antwoord niet op mail en geen distri kunnen vinden in NL.
Brr, ESM en electrisch is tot op heden (en over het algemeen..) niet echt een geweldig huwelijk.. Ik hoop dat het snel opgelost is anders ben ik bang dat Raesi01 ook vrij rap naar Lado of Behotec uitkijkt![]()
Ik heb zojuist de kapotte unit teruggestuurd en ik krijg een nieuwe !
Als de nieuwe ook problemen geeft dan wordt het een Lado setje.
Raesi,
heb jij de standaard dempers gebruikt die bij de ASP 80FS 4-takts zitten of een customer demper?
- Ik weet dat Keleo exhausts een OS ft160 demper heeft, maar dat helemaal moet uit USA komen en dan kan je waarschijnlijk er nog een demper-pot onder hangen ook, omdat de 80 nog steeds niet gehaald wordt...
Ik moet onder de 80db blijven en tot op heden heb ik het "ongeluk" dat het bij mijn motoren altijd heeeeeel krap is (79,99 dB) ...
- Just engines heeft meerdere varianten van standaard dempers voor ASP motoren. (een standard silencer, quiet silencer, super quit silencer..) enige nadeel is dat je de 2 aparte dempers aan elkaar zou "moeten" vast zetten
ook wil ik geen honderden euro's uitgeven aan een custom_hand_built demper of maanden erop wachten. ook heb ik geen draaibank_freesmachine_lasapp op zolder om lekker met staal ad slag te gaan..
Tot op heden gaan de mijne nog goed....
SUPER !!! Ik denk ook dat ik een maandagmorgen product had ?
Er zijn ook maar een paar gevallen bekend met dit probleem. 99% is erg tevreden met de V3 serie.
De rest van de retracts(set) zien er super degelijk en sterk uit![]()
Mooi! Welke kit is dit?
Volkert