Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met die korte draden zoals in de foto vraag ik me af of de pod wel vrij kan bewegen.
Ik vind de twee 'topdecks' die links en rechts van de lipo over bijna heel de lengte van de auto lopen wel erg boeiend.
Wat bedoel je martin? Voor 1s kun je de hobbywing of wat dan ook zo te zien gedraaid achter de lipo plaatsen? Exacte maatvoering van dat stukje is even navragen.
Met die korte draden zoals in de foto vraag ik me af of de pod wel vrij kan bewegen.
2s lipo regelaar aan de zijkant of bedoel je dat met onvriendelijk?
Inderdaad, wat je op de foto ziet is een 1S accu, met 2S, moet je regelaar aan de zijkant. Met een iets grotere regelaar, zoals de Hobbywing, of Speedpassion GT, wordt het zo op het oog wat krapjes.
Wat let je? Je kan toch zelf dat voorstel doen?![]()
Is misschien wel een idee.
1200 gram stamt uit het Nicad tijdperk en is wat uit de tijd.
Heb je interesse om volgend jaar Pro10 NK mee te rijden, Martin?
Daaruit kan ik halen dat jij NK's gaat rijden?Volgens mij alleen met een licentie voor het EC NK en M7H rijdt 1:8.
Kan wel via de club overigens ;-)
@Martin: als je een wensenlijstje hebt (met reële voorstellen) voor de Pro10 laat maar weten. Dan kunnen we dat eventueel meenemen in een voorstel namens de MACH. Dan verwachten we natuurlijk wel dat je volgend jaar meerijdt ;-)
Tenminste ik red het niet.![]()