Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee!...Martin uit nieuwschierigheid, hoeveel weegt jou serpent zonder lipo's, kap of banden oid?
Mijn chassis zonder wielen, lipo's en kap weegt 695gram.
Martin uit nieuwschierigheid, hoeveel weegt jou serpent zonder lipo's, kap of banden oid?
Mijn chassis zonder wielen, lipo's en kap weegt 695gram.
Wat een mooie auto zeg....
Wat een mooie auto zeg....
Bedoel je de verbreding van Lajf Racing ? Lajf Racing X10 253mm Wide rear end | Lajf Racing
Mij zal het ook niet echt uitmaken. Ik heb de auto zoals hij is en met de accu's waarmee we nu rijden. Inderdaad, zoals Alexander al zegt zal je met een shorty 4200 en 10.5 boosted waarschijnlijk de 7 minuten niet halen maar als er daardoor meer rijders zouden komen, uiteraard! Doen!
Ik hoop volgend jaar ondanks de kleine toch wel wat tijd te hebben om wat NK's mee te pakken. Of dat nu op 1100, 1150 of 1200gr. is maakt niet zo veel uit denk ik. Gaan we gewoon een lichtere servo plaatsen en weer terug naar titanium schroeven LOL![]()
Ik zou het sommetje eens maken wat een X10 kost als je alles van Lajf erop zet om hem Pro10 te maken.
Ga je schrikken!
Daar komt nog bij dat de auto nooit bedoeld was als 235mm racer maar als WGT-auto waar de belasting van onderdelen beduidend minder is.
En de Corally 10SL? 235 mm "uit of de box" met een super dif.