koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Hierbij het antwoord. Reinder zijn auto brak uit in de bocht waardoor mijn auto hem een tikje gaf in de bocht. Een typisch race ongelukje blijkbaar.

Tis wel goed Alex, maar onthou wel, het is geen contactsport he!... hahaha, behalve dan als Roy "Veteq" in de weg rijdt, dan mag het wel..... :mrgreen:

De komende 2 weken kan ik woensdag morgen/middag aanwezig zijn voor een paar uur. Vrijdagmiddag zou ook nog kunnen. (komend weekend niet dan zit ik in rucphen) Daarna heb ik het erg druk en moet ik weer even kijken.

Moet nog wel de kappen knippen, die liggen op de mach als het goed is. Is ook nog een behoorlijke klus.

Kappen zouden naar de MACH gebracht worden inderdaad, ik denk vroeg in de avond. Ikzelf ben er rond 16.30 / 17.00uur. Want, ga weer verder testen met de 1/8 Electro op 6S lipo, want dat ging erg goed vorige week!......

http://sdrv.ms/118MSwl

Ja dat weet ik wel... NIET!

Foam is ook rubber maar dat bedoel je vast niet. Er zijn wel "capped" tires te koop die veel al gebruikt worden in de Oval Racing maar ook daar zit foam onder. Dan kan je nog kant en klare "regenbanden" kopen van KISS TYRES maar ook die zijn eigenlijk capped en ook op basis van foam.
Rubberbanden met inserts zoals in de TC en Off-Road is er niet voor de Pro10...

Aha juist.
want ik wilden die banden gebruiken voor de regen want
ik neem zeg maar 2 pro ten auto.s van corally 1 voor droog en 1 voor regen.
Als het regent op AMCA dan pak ik de regen auto
Dan zal ik is kijken maar KISS TYRES banden

foto.jpg

Dit is hem maar er moet nog veel gebeuren kan niet wachten op volgend jaar.

antwoord op Alex F.
dat maakt niet echt uit als de wagen maar voor uit komt in de regen vind ik alles goed.

in storm of omweer op AMCA ben ik ook niet vies van dit lijkt me zeer leuk
vooral op woendag avond clubavond als er minder dan 4 rijders zijn dan gaan de licht masten NIET aan als ik het goed heb.
dus dan gooi ik er Neon onder me auto met ook nog is regen er bij.
Me dag kan niet meer stuk

gewoon genieten van het leven komt alles goed

ik vind vooral dat rechte stuk interessant van AMCA
en anders gewoon driften er mee ook prima
als ik er mee ga rijden dan maak ik filmpjes van de wagens.

(alles en iedereen aandekant)

Sorry maar dat zijn een beetje simpele opmerkingen die je nu maakt...

Met de verkeerde rubber banden KOM je dus niet vooruit in de regen maar sta je alleen maar achterste voren constant dus dan vind je alles niet goed...

Rijden met onweer???

Serieus? Kom op man, iedereen weet dat wanneer het begint te onweren dat je niet meer MAG rijden omdat je nog steeds met zend apparatuur op een hoogte staat. Je zal dan inderdaad de eerste zijn maar hopelijk voor je ouders nog niet de laatste...

Tipje, denk eerst even logisch na voordat je wat zegt man! Meedenken over regenbanden is super natuurlijk maar waar je tot nu toe mee aankomt hebben we al lang en breed bekeken en geprobeerd. Er zijn eigenlijk gewoon maar twee kanten die je op kan als het aankomt op regenbanden voor de Pro10...

- Tamiya Tire Caps
- KISS rain tyres

Verder hoop ik voor je dat je het uit je hoofd laat om met onweer te gaan rijden, zal je ouders én de AMCA een hoop zorgen besparen...

Driften met een pancar? haha ok van mij mag je het proberen, ik geef alleen aan wat al lang is geprobeerd en wat wel of niet werkt. Als je het opnieuw wilt uitvinden is dat prima daar kun je veel van leren. :D

Amca is een gaaf circuit. Als je de auto een beetje voor elkaar hebt kun je er hard rondgaan.

---------------------------------------

@ErikJan
Ik ben benieuwd naar de diameter van de f104 velgen en de wanghoogte van de f104 banden.

Hoi, vraagje over deze raspaardjes.

Ik denk erover om een Tamiya F104w 643 kit te kopen.

Voor de lol niet om te racen, maar ik wil wel een goeie mix tussen prijs en kwaliteit. Ik kan mij voorstellen dat oa een TRF shock al een leuke hop up is, maar verder is het onbekend terrein. Enige tips? Must have hop ups.

Of kan je beter een pro model aanschaffen? Zijn die makkelijk naar en Wide om te bouwen? Ik heb nu eenmaal een zwak voor de oudere Ferrari.

Alvast bedankt.

EDIT: negeer, ik had even moeten lezen er staat genoeg.
Als ik voor deze klasse ga wordt het de 643 of een GP, neig naar de eerste, hoewel de upgrade route duurder is.

Laatst bewerkt:
Back