koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Op de mach kan iedereen 1 hele snelle ronde neer zetten alleen moet je vol gas houden voor de bocht van de pist omdat daar het meet punt zit alleen schrijf je je auto af op de inkomende bocht van de pits straat zo won jilus daar de finale;)

Wel gaaf hoor, als we 2 jaar terug lezen in dit draadje, dan zien we dat een tijd van 16.5 echt geweldig was.
De tijd heeft duidelijk niet stil gestaan, we rijden inmiddels bijna allemaal 15.5,
denk echt dat een tijd van in de 14 mogelijk is.
Niet iedereen hoor Roy....... helaas.....

Zeker! Wellicht als alles goed gaat ben ik binnenkort gewoon weer elk weekend vrij en is er meer ruimte om dit soort leuke races mee te pakken. Maar dat is nog even afwachten...

Tussen de 4300 en 5000MAH wat ik heb begrepen.
Zelf zat ik rond de 44 tot 4600mah maar van Nick hoorde ik 5000mah.
Edit:
Ter aanvulling:
HW V2.1 timing 64
Acc 450
Turbo uit
Turnigy trackstar

Mvg Roy

Uit nieuwschierigheid, in de finales hoeveel mAh werd er verbruikt bij het NK op de baanbrekers?

Laatst bewerkt:
Ja klopt roy ik reed er 5000 / 5100 mah uit met de acc op 500 anders reed ik me motor stuk en met acc op 500 toch nog 85 graden motor temp en ik reed ook nog eens met een peugeot hd body en mathijs ook als enige 2 :)

Word toch een leuk opkomst de 15e op velp

reinder wilems
peter meurs
ik
mathijs (mits thuis situatie)
Ben V???
Sascha???

En we rijden gewoon 10.5t klassen met rij tijden van 7min dus gewoon de normalen nk klassen;)

Back