Heren saddlepack gebruikers,
Passen in deze auto saddlepacks?
Ik vrees van niet vanwege de sidelinks en de steun voor de centre shock.
Is het haalbaar om een Pro10 235mm 10,5T met een 2S shorty LiPo te rijden? Bij deze auto dwars in het chassis.
Met "haalbaar" denk ik aan het volgende:
- meer mAh leidt tot meer power en meer running time
- een hogere C-rating leidt tot meer power
- de LiPo moet passen tussen de sidelinks en onder de centre shock
Hierbij in het achterhoofd dat de 2S shorty LiPo's een relatief lage mAh hebben. Wat de regelaar en motor trekken zal ook van belang zijn.
Max ampdraw 10.5T motor 26.
Max ampdraw esc >26.
Bv. shorty 2s LiPo 4600mAh/80C
Hieruit volgt 4.600/1000 x 80 is 368A. Puur cijfermatig gezien voldoende voor de motor en de esc.
Ergo: een dergelijke LiPo kan?
Custom RC10R5 235mm Conversion - R/C Tech Forums