Wat foto's van de Duitse Masters Pro10 2013 op facebook https://www.facebook.com/krejcirom/...=a.4797968607248.1073741838.1837006076&type=3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is het haalbaar om een Pro10 235mm 10,5T met een 2S shorty LiPo te rijden? Bij deze auto dwars in het chassis.
Nee, gaat leeg.
Maar, gezien je historie aan vragen, zeker op het RC-tech forum, moet jij inmiddels echt alles al weten!....
Ik zou zeggen ga nu eens rijden, want volgens mij is dat iets wat jij dus nooit doet.....
Overbodige reactie.
godmiljaar.
Je hebt een mooie snelle tijd gereden dat is zeker. Helaas wordt de snelste rijder niet door de snelste trainingsrondjes bepaald maar door wedstrijden.
We moeten allemaal hobby en prive zien af te stemmen maar tot op heden heb je naar mijn weten alleen trainingsrondjes op de mach gedaan. Het NK op de MACH had je kunnen gebruiken om te laten zien dat jou theorie klopt. Wellicht had je iets anders te doen maar misschien een gemiste kans.
Ben je de komende NK race op raco er bij? Dan kun je je theorie laten zien. Ik hoop er dan ook weer bij te zijn. Ik ben zeer benieuwd.
groet,
Alexander
Een snel rondje rijden is 1, een wedstrijd uit rijden iets anders...![]()