koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

@Joost.....Hij zal ook op de MACH te zien zijn hoor;)
Ik was van plan als mijn werk het toe laat toch weer ZAC te gaan rijden en ik denk dat ik ook ga proberen om er een paar in Rucphen mee te doen.

Mvg Roy

persoonlijk denk ik ook dat tubes makkelijker is maar goed ik zie wel hoe het gaat. De crc schokbrekers voelen wel erg soepel aan zonder lucht en nauwelijks rebound erin. Duurt wel lang om ze zonder luchtbellen en dezelfde rebound te krijgen :(. Wat dat betreft zijn 3 schokbrekers echt de limit voor mij.

Ik ga mijn best doen om er zo veel mogelijk mee te pakken dit jaar...

Mathijs
Sascha
Joost
Alexander?
Reinder?
Roy?
Janice?

Ik ga 2013 het NK rijden.

Ik zit nog wel in dubio of ik de race in Rucphen ga rijden. De Duitse Masters pro10 in Hildesheim met 40-50 pro10 rijders lijkt me ook nog steeds erg gaaf om mee te maken. Het is nu "maar" 3,5 uur rijden van de nederlandse grens.

Welke Roy Joost??
We hebben er meer he;)
Ik zei de gek ga zeker een poging wagen.
Kan zeker 4 nk's mee rijden.
De andere 2 ligt aan of ik mijn dienst kan ruilen.

Mvg Roy

Ik zit nog wel in dubio of ik de race in Rucphen ga rijden. De Duitse Masters pro10 in Hildesheim met 40-50 pro10 rijders lijkt me ook nog steeds erg gaaf om mee te maken. Het is nu "maar" 3,5 uur rijden van de nederlandse grens.

+1

Daar wil ik best een NK race voor laten... We hebben de Benelux+ ook al op Rucphen dus... Ik heb er een motor voor aangeschaft dus ik wil er eigenlijk ook wel heen Alexander.

Roy, ik (en Mathijs denk ik ook) bedoelde jou... Roy Pie :D

Welke motor word daar gebruikt?
Of hebben ze daar meerdere klasses??

Mvg Roy

Duitse masters is pro10 modified dus all you can drive :D

Als gastklassen was er de Euro GT (Duitse WGT met 13.5t motor en blinky mode) en formule 1 (specs onbekend).
Formule 1 weet ik niet of dat volgend jaar er ook weer bij is. Het was niet doorgegaan wegens te weinig inschrijvingen. (2 inschrijvingen)

Laatst bewerkt:
Aha:cool:
Many thanks:D
Duitse WGT is dat met de Sophia body of mag daar ook de Porsche 962 ingezet worden?
Dit ivm dat ik beide auto's heb;)

Mvg Roy

Volgens mij mag volgend jaar zo'n beetje alles gebruikt worden kwa kap dus ook de porsche. Ze zijn bezig om de regels te veranderen dus even in de gaten houden hoe en wat. Het was namelijk dit jaar 17.5t en dat wordt weer 13.5t volgend jaar.

Idem met de kap die eerst een losse vleugel moest hebben zoals de GT kappen en wordt volgend jaar veranderd dat groep c ook weer mag.

Als je een link naar hun hebt?
Of ons op de hoogte kan houden??
Was al ffies aan het zoeken geweest maar kon zo gauw op de werk flaptop niets vinden met slowbiel interpret;)

Mvg Roy

Back