Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dus, voor de Kranich( 3400 mm sp. w) moet 800 mm volstaan.
Als je het stabilo kleiner maakt dan op tekening, kruipt je zwaartepunt ook iets naar voren ten opzichte van de tekening. Niet zo veel, maar toch..[/QUOTE)
De Kranich III van de werktekening (Thermiekzwever) heeft een afstands hol profiel aan vleugel en een dragend profiel aan Stabilo.
Zie foto in vorige berichten.
Ik heb het profiel aan vleugel en stab. gewijzigd.
E 207 aan vleugel en symetisch aan Stabilo.
Zwaartepunt komt zowiezo naar voor, daar ben ik me van bewust.
Deze die ik bouw zal dus iets sneller vliegen.
Robuuster en sneller, dat zijn de opties.
Dat kan ik bevestigen. Ik impregneer altijd met de dunste cyanoacrylaat. Dat dringt diep het hout in. Beresterk. Wel wat langer dan 10-20 sec wachten voor je de 2e keer gaat tappen, anders zit opeens je tap vast ...De schroefdraad wordt nog eens geïmpregneerd met lijm en nadien nog eens getapt.
Een beproefd systeem (licht en stevig).
Dirk, gewone houtlijm volstaat.Dat kan ik bevestigen. Ik impregneer altijd met de dunste cyanoacrylaat. Dat dringt diep het hout in. Beresterk. Wel wat langer dan 10-20 sec wachten voor je de 2e keer gaat tappen, anders zit opeens je tap vast ...
Klopt en m4 is dan wel het kleinste wat je bruikbaar in vliegtuigtriplex kunt tappen .