M'n Robbe charter is zover dat ik krimpfolie moet gaan aanbrengen. Dat heb ik nog nooit gedaan, en ik heb zelfs het gereedschap nog niet. Volgens meegeleverde handleiding (Duitstalig, "OraCover") heb ik een soortement strijkbout nodig (hier in Vlaanderen heet dat een strijkijzer) en een heteluchtblazer en nog wat klein spul. Maar erg duidelijk is de tekst niet (of ik heb niet genoeg geduld met dat kartoffelkoeterwaals...?) en er blijven nog wat vragen:
-) is een huis-tuin-en-keukenstrijkbout ook bruikbaar?
-) zijn er alternatieven voor de heteluchtblazer? welke temperaturen moet die halen? is de heteluchtblazer een alternatief voor het strijkijzer of een aanvulling?
-) is er ergens op het www een filmpje te vinden dat me kan inspireren?
Excuus als deze vragen al 1000 keer gesteld werden, ik vond niet zo direct iets met de zoekfunctie en de links in de FAQ-sectie lijken niet te werken.
Dank voor iedere bruikbare reactie!
-) is een huis-tuin-en-keukenstrijkbout ook bruikbaar?
-) zijn er alternatieven voor de heteluchtblazer? welke temperaturen moet die halen? is de heteluchtblazer een alternatief voor het strijkijzer of een aanvulling?
-) is er ergens op het www een filmpje te vinden dat me kan inspireren?
Excuus als deze vragen al 1000 keer gesteld werden, ik vond niet zo direct iets met de zoekfunctie en de links in de FAQ-sectie lijken niet te werken.
Dank voor iedere bruikbare reactie!