Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Qua kruiskoppeling:
Dan heb je waarschijnlijk een kwaliteits kruiskoppeling gehad.
net zoals jij geen bewijs hebt dat het wel een kwaliteits ding is![]()
En hoe weet u dat dit geen kwaliteits kruiskoppeling is?
Daar heb je geen bewijs voor.
Je moet in de loop van de tijd dezelfde proberen die ik heb om te kunnen zeggen dat degene die ik heb gekocht niet van goede kwaliteit zijn.
Ik ben erin geslaagd dogbone-assen te verslijten, maar nooit een met kruiskoppelingen. Ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.
Dit is ook staal - geen goedkoop aluminium dat buigt.
En aangezien je dit product niet kent, kun je ook niet zeggen dat het slecht is.
Vergeet niet dat ze in Azië voor RTR auto's echt geen kwaliteit maken maar kwantijt.
Ja, leuk zo'n specsheet dat niets zegt. "Ze zijn van staal, dus beter", prrrffff..... Echt, dat zegt alles.
De originele assen zijn overigens ook van staal....
Een versleten outdrive laten zien met een dogbone met een totaal niet versleten pin, lekker geloofwaardig.
Dit is echt zo'n WC-eend reclame.
Die gebogen verbindingen is een lulkoek verhaal, dat maakt echt niets beter. En ja, 2mm pennen die niet in een sleuf schuiven maar netjes in een gaatje scharnieren zal langer mee gaan maar ze zullen nog steeds inslaan en speling krijgen, en als er iets van speling op komt zal het alleen sneller gaan. Zeker met 2mm pennen zal de druk op het gat best groot zijn en dus snel slijten en is er zelfs een kans dat de pennen kunnen breken.
Om je een idee te geven, hier mijn originele wielassen van aluminium (!!) met stalen cvd constructie.
Bekijk bijlage 558408
Gelukkig kan ik deze aluminium assen 2x gebruiken omdat er 2 posities voor de montage van de CVS aanwezig is.
Deze assen zijn van 7075 en zijn hard geannodiseerd alleen dat hard geannodiseerd stelt niets voor aols na 1 race the annodisatielaag weggesleten is. Met een seizoen van 6 races en wat trainingen kan je 1 vol seizoen met die aluminium assen doorkomen.
En als je kunt knutselen, waarom niet. Verse assen van 7068-T6511, dit is het hardste soort dat je als normale consument kunt kopen, deze gaan volgend jaar ingezet worden:
Bekijk bijlage 558406
En als je dan toch bezig bent, dan ook maar een set van titanium gemaakt, die moet ik nog verder af maken:
Bekijk bijlage 558407